dinsdag 30 juli 2013

Nails Inc



In mijn vorige Glossybox zat een fris, koraal kleurtje van het merk Nails Inc. Ik heb nog nooit iets van dit merk gebruikt: het is naar mijn mening een beetje over priced. Daarom des te leuker dat dit merk in mijn box zat. Even uitproberen.


So pretty! Ook veel feller dan ik had verwacht. I like it. Het nagellakje lakt ook best fijn alleen als je te dik smeert, krijg je bubbeltjes. Nu kun je denken, "dat is toch altijd zo?" Meestal wel ja, maar bij bijvoorbeeld het duurdere merk OPI -maar nog niet zo duur als Nails Inc- heb ik daar nooit last van. Jammer dus, maar desalniettemin een prachtig kleurtje.


Ik kan niet ontdekken welke naam dit kleurtje heeft. Het flesje uit de Glossybox is kleiner dan de normale -daar zit namelijk 10 ml in- en er is geen naam te bekennen.

Al met al een fris en opvallend koraalkleurig lakje wat vooral leuk is in de zomer. Nails Inc was voorheen bij de Sephora te koop en is nu nog steeds online te vinden, voor €18,95.

6 opmerkingen: