maandag 17 juni 2013

Verjaardags-Wishlist

Over een klein maandje -wat zeg ik, over drie weken al! time flies- word ik 21. De leeftijd waarop je ook in Amerika legaal mag drinken en in Nederland geheel "onafhankelijk" bent. Aangezien mijn familie en vrienden het er meestal nogal moeilijk mee hebben om zelf cadeautjes te verzinnen -en met familie en vrienden bedoel ik vooral mijn vriend ;)- ben ik zo vrij geweest zelf een zeer uitgebreide verjaardagslijst op te stellen. Ik vond het een leuk idee om deze te delen, misschien opdat jullie zelf inspiratie opdoen. Er staan vooral veel boeken op omdat de vakantie er weer bijna aankomt en dan is lezen mijn favoriete bezigheid. 





-National Geographic Abonnement

-Tomb Raider Survivor

-Dark Knight Trilogy

-Paulien Cornelisse - En dan nog iets

-Heleen van Royen - De Hartsvriendin

-James Dashner - The Maze Runner (Engels)

-James Dashner - The Scorch Trials (Engels)

James Dashner - The Death Cure (Engels)

Bovenstaande drie boeken maken deel uit van een trilogie

-Harper Lee - To Kill a Mockingbird (Engels)

-F. Scott Fitzgerald - The Great Gatsby (Engels)

-Gillian Flynn - Verloren vrouw

-Lauren Conrad - Beauty

7 opmerkingen:

  1. Oh nice! Vol verwachtig klopt mijn hartje! Ben benieuwd wat voor leuke cadeautjes je krijgt :)

    Liefs,

    Maria
    www.beautybandit.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lijst, ben zelf erg benieuwd hoe The Maze Runner triology is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke boeken! Ben ook erg nieuwsgierig naar the maze runner trilogie (ik had verwacht dat die inmiddels al wel naar het Nederlands vertaald zou zijn, maar gaat nog even duren ben ik bang) en the great gatsby. Laat het ons weten ;) Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke dingen zeg! Het beauty boek van Lauren Conrad is zeker een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke boeken zie ik ertussen staan! Naar sommige ben ik wel heel benieuwd ^^

    BeantwoordenVerwijderen