donderdag 6 juni 2013

The Great Gatsby Soundtrack

Ik vond The Great Gatsby een onwijs toffe film en dat kwam mede door de fantastische soundtrack. Inmiddels staat het album non-stop op repeat op mijn iPod en ben ik betoverd door de heerlijke nummers. Vooral de remake van Back to Black van Amy Winehouse, door André 3000 en Beyoncé geeft me de kriebels. Vandaag laat ik jullie mijn favorieten horen.




Back to Black
André 3000 & Beyoncé

Bang Bang

Will.I.Am

A Little Party Never Killed Nobody

Fergie

Over The Love
Florence & The Machine

Young and Beautiful
Lana del Ray
Kippenvel! 

100$ Bill

Jay-Z

6 opmerkingen:

  1. Coole liedjes! Ik vind vooral de 'Bang bang'-versie van Will.i.am geslaagd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben afgelopen weekend naar deze film geweest: awesome!! Met name het deel waarbij het feest is te zien en iedereen danst op de muziek: de sfeer, de jurken, ... Oh, geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat liedje van Will.i.am blijft de leukste!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke liedjes,
    Ik vind that power z'n leuk liedje van justin bieber en ....

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aw, ik wil nog zo graag naar de film!
    Maar het is nu echt veels te lekker veel voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh klinkt lekker en wil de film zeker nog zien! Welk downloadprogramma gebruik jij eigenlijk als ik vragen mag? Ben de mijne een beetje zat.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen