woensdag 12 juni 2013

Rimmel London - Bright Back at You




Dit kleurtje heb ik al een jaar bijna ongebruikt in mijn collectie. Een paar weken terug vond ik het tijd hem weer eens te proberen en ik vind hem prachtig! Hoe kan ik dit pareltje zo hebben laten verstoffen? Kijk mee naar Bright Back at You van Rimmel London, een prachtig kleurtje voor in de zomer.


Bright Back at You is een mooi, opvallend kleurtje. Toch heeft een beetje een zachte look waardoor het bij veel outfits staat. Hij lakt fijn en had geen bubbeltjes of streepjes. Je moet denk ik wel opletten dat je niet in één keer te dikke lagen lakt, want dan komen er wel bubbeltjes.

Bright Back at You hoort bij de 60 seconds lijn van Rimmel. Ik durf niet te zeggen dat het lakje ook in 60 seconden droog was, maar het duurde in ieder geval niet lang.


Toen het afgelopen week zo lekker zonnig werd, heb ik Bright Back at You gecombineerd met een holografische topcoat. Het is bij lange na niet op de foto gevangen, maar het is een hele leuke combi! Een geschikt lakje voor leuke topcoats dus.


Rimmel London is voor €6,99 te koop bij oa de DA, de Kruidvat en de Etos.

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleur!! :-) Rimmel is één van mijn favoriete merken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje! Met die topcoat ook erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat met die topcoat vind ik heeeel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb zelf de lak in een rode kleur. Maar die van mij is onderhand een beetje dik... dus hoog tijd om een nieuwe te kopen!

    Trouwens... doe je al mee aan mijn give-away :D! ?
    Je kunt een shambala armbandje winnen t.w.v. € 80.- Iets voor jou?

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk! :D

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw echt hele mooie kleur! En mooie nagels heb je ook :)

    BeantwoordenVerwijderen