dinsdag 25 juni 2013

Pink & Gold Equals Party




Mijn beauty no-buy heeft vooral effect op mijn nagellak collectie. Hoe ik voorheen wekelijks nieuwe kleurtjes toevoegde, "moet ik het nu doen" met oude bekenden. Ook wel leuk, want je komt weer pareltjes tegen die je compleet vergeten was en gaat leuke combinaties maken...


Ik ben een fan van roze nagels (mijn absolute favoriet is Kiss Me On My Tullips van OPI, die jullie gezien de reacties op mijn post van afgelopen donderdag ook zeer mooi vinden). Lekker opvallend en roze past bij de meeste outfits. Hier heb ik Lena van de Douglas nagellaklijn gecombineerd met twee gouden nagellakjes van Catrice op mijn ringvinger (de links naar de aparte lakjes staan onderaan deze post). Ik vond het zelf een zeer geslaagde combi.



Catrice nagellak is te koop bij de Kruidvat voor €2,69 en Douglas nagellak bij de Douglas voor €4,95.

12 opmerkingen: