dinsdag 18 juni 2013

Hema Nail Polish Remover & Brush Cleaner

De Hema was altijd al handig voor pennen, collegeblokken en multomappen (en lekkere broodjes, maar ik haal mijn lekkere broodjes overal...), maar inmiddels ga ik voor meer dingen naar binnen. Dat hele beautyshop-in-shop idee wat ze alweer zeker een half jaar geleden hebben ingevoerd, bevalt me wel. Vorige week heb ik de Dip & Clean Nail Polish Remover en de Cosmetic Brush Cleaner aangeschaft en vandaag laat ik zien wat ik er van vind.


Ten eerste, de verpakkingen zijn echt awesome. Simpel, strak en roze: waar kan het fout gaan met deze drie eigenschappen? 

Dip & Clean Nail Polish Remover


Een tijdje terug moest ik ineens denken aan het handige nagellakremover potje van Essence (klik). Tot mijn verbazing kwam ik er echter achter dat die niet meer te koop is. Op zoek naar vervanging, kwam ik de Dip & Clean Nail Polish Remover van de Hema tegen. Voor €4,50 het proberen waard.


Dit potje van de Hema ziet er wel heel anders uit dan die van Essence, maar werkt ongeveer hetzelfde. Je stopt je gelakte nagel in het potje, draait hem enkele keren rond en wrijft de nagel tegen het met remover doordrenkte sponsje aan. Nagel eruit en nagellak eraf! Zo snel en makkelijk was het nog nooit. Ik vind het vooral een aanrader voor glitternagellak, maar om eerlijk te zijn ben ik zo lui, dat als ik zo'n potje in huis heb, ik het eigenlijk altijd gebruik. Bovendien heeft deze Dip & Clean remover nog een aangenaam geurtje ook (niet zo chemisch als de meeste removers).

Het enige nadeel is, zoals bij de Essence variant ook was, dat het de huid om je vingers erg uitdroogt. Een beetje handcrème doet echter wonderen.

Hema Dip & Clean Nail Polish Remover
Prijs: €4,50
Waar: Hema
Een nagellakremover die je nagels in topsnelheid nagellak-vrij maakt. De nagel erin, enkele keren tegen het doordrenkte sponsje wrijven en voilà. Droogt de huid wel uit. Leuke verpakking en een goed prijsje. 

Cosmetic Brush Cleaner


Een goedkope variant op de MAC brush cleaner en het werkt een stuk makkelijker dan babyshampoo (duurt niet zo lang voordat je kwasten weer droog zijn). De Cosmetic Brush Cleaner van de Hema trok mij vooral door de prijs (€4,50) en de verpakking. 

De Brush Cleaner doet zijn werk goed en ruikt bovendien ook nog eens lekker. Niet heel sterk, maar toen ik de dag na gebruik mijn foundation op deed met mijn Zoeva Silk Finish kwast, rook ik de Cleaner nog. Fijn! 

Hema Cosmetic Brush Cleaner
Prijs: €4,50
Waar: Hema
Een Brush Cleaner met een leuk uiterlijk, lekker geurtje (niet te sterk) en het grootste pluspunt: een budgetprijsje. 

13 opmerkingen:

  1. Ziet er fijn uit :D

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt allebei goed, en toch hou ik het bij mijn gewone nagellakremover en mijn babyshampoo en water voor mijn borstels.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik ook vaak shampoo voor mijn kwasten. Worden ze wel goed, door en door schoon van. Maar dat potje lijkt me wel wat!

    Liefs,

    Maria
    www.beautybandit.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De 'dip&clean' moet ik nog uittesten :-) Lijkt me met name heel handig voor op vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O dat voor op vakantie is wel een goed idee! Had ik nog niet eens aan gedacht :)X

      Verwijderen
  5. Ik ben heel benieuwd naar beide producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat grappig, zo'n nagellakremover had ik nog nooit gezien! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben onwijs benieuwd naar de nagellakremover.. Misschien koop ik die wel als m'n andere remover op is. Het lijkt me echt onwijs fijn werken :)

    xo Anouk
    www.keysofanouk.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sounds good! :)

    Leuke blog heb je trouwens. Zullen we elkaar volgen?

    BeantwoordenVerwijderen