donderdag 20 juni 2013

AboutMyStyle - Week 4

Elke week laat ik jullie de foto's zien die ik op Aboutmystyle heb geplaatst (nu nog even om de paar dagen, omdat ik wat weken moet inhalen hihi).

Ik heb alle foto's zelf gemaakt & bewerkt (copyright). Voor meer informatie over AboutMyStyle verwijs ik je naar de AboutMyStyle-site




"Little You"

"Bag it Up"

"Show Your Nails"
OPI Kiss Me On My Tullips

"My Favourite High Heels"

"Beauty Products I can't Live Without"

"Blue Monday"

 "Snack Attack"
Remember these? Mijn milka repen uit Oostenrijk!

"Snack Attack"

Ik heb alle foto's zelf gemaakt & bewerkt (copyright). Voor meer informatie over AboutMyStyle verwijs ik je naar de AboutMyStyle-site

13 opmerkingen:

  1. Leuke post! Je nagellak is echt prachtig!

    Ik volg je nu via Bloglovin. Volg je terug? :)

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's :-) Die Milka repen zien er lekker uit. Ik denk dat ik een stukje chocolade uit de kast ga nemen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's zeg! Zo lief die little you :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great photos! I love AboutmyStyle! :)
    xoxo Aimee
    bowsandbeau-ties.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie nagellak, die van OPI! Wauwie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie nagellak! En die Oreo chocoladerepen zijn echt onwijs lekker he?

    xo Anouk
    www.keysofanouk.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke post,bedankt voor de reactie op mijn blog
    ik was niet vakantie,was een trip voor mijn blog!
    Maar het voelde wel een beetje zo,het was top!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb net hezelfde roze lakje. Ik vind het zo een fijn kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je favourite high heels zijn gaaf! Heb zelf ook de roze nagellak van OPI, heel mooie kleur

    BeantwoordenVerwijderen