vrijdag 14 juni 2013

AboutMyStyle - Week 3

Elke week laat ik jullie de foto's zien die ik op Aboutmystyle heb geplaatst (nu nog even om de paar dagen, omdat ik wat weken moet inhalen hihi).

Ik heb alle foto's zelf gemaakt & bewerkt (copyright). Voor meer informatie over AboutMyStyle verwijs ik je naar de AboutMyStyle-site



"Citytrip Memories"
Parijs '12

"Accessoires of the Day"
Mustache horloge van Beautiful Bijoux

"Breakfast Time"

"Your Latest Read"

"Today's Hair-do"

"Animal Prints"

Ik heb alle foto's zelf gemaakt & bewerkt (copyright). Voor meer informatie over AboutMyStyle verwijs ik je naar de AboutMyStyle-site

13 opmerkingen:

  1. Jammie, poffertjes :-) Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat je iedere keer je foto's post! We vinden het erg leuk om je posts te lezen en hopen dat je nog veel plezier beleefd aan AboutMyStyle.

    Liefs,
    Yonina - AboutMyStyle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm poffertjes en Parijs!! Lekker :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love poffertjes! Mijn nichtje noemde ze vroeger altijd "Koffertjes" :P

    Liefs,

    Maria Antoinette
    www.beautybandit.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Dat horloge is echt leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker poffertjes... En ik vind je roze broek heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke post,die poffertjes,het water loopt uit me mond!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto's! Ik heb nu echt trek in poffertjes :p

    xo Anouk
    www.keysofanouk.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's! Ik wil zo graag weer naar Parijs..

    BeantwoordenVerwijderen