woensdag 5 juni 2013

AboutMyStyle - Week 1

Herinneren jullie mijn blogposts over Goodlife nog (klik)? Ik plaatste wekelijks een artikel met daarin de foto's die ik die week op Goodlife had geplaatst. Helaas ging Goodlife tijdelijk uit de lucht en hield het op. Inmiddels is de website alweer een tijdje online -onder de nieuwe naam: AboutMyStyle- en ben ik er weer helemaal mee bezig. Het is een leuk concept: elke dag krijg je een thema en je bent vrij om daar een bijpassende foto bij te plaatsen. Ik vind het leuk hoe je creatief wordt met bepaalde situaties waarvan je zelf anders nooit een foto zou maken.

Ik ben van plan om weer wekelijks een AboutMyStyle post te plaatsen met daarin de gemaakte foto's. Aangezien ik nu een beetje achter loopt, zal de volgende post snel volgen. Als je het leuk vindt om foto's te maken of foto's te kijken, raad ik je zeker aan om even een kijkje te nemen op de site (klik).

Ik heb alle foto's zelf gemaakt & bewerkt (copyright). Voor meer informatie over AboutMyStyle verwijs ik je naar de AboutMyStyle-site




"Show your Sunglasses"

"Arm Candy"

"My Signature Fragrance"
Purr van Katy Perry

"Today's Tea or Coffee Moment"
Tinkerbell mok uit Disney

"A Touch of Pink"
Mijn nieuwe Darth Vader shirt! Liefde!

"Your Latest Buy"

"Spring is Beautiful"


7 opmerkingen: