vrijdag 24 mei 2013

Mavala - Lemon Cream



In de Glossybox van April zat dit leuke, kleine lakje van Mavala. De flesjes bevatten 5ml en kosten €4,99 per stuk. Niet heel veel nagellak voor 5 euro, maar laten we eerlijk zijn, hoe vaak maak je nou werkelijk een nagellak op? Ik heb een felle, gele pastel kleur gekregen, genaamd Lemon Cream.


Mijn excuses voor de slecht gelakte wijsvingernagel, ik was een beetje klunzig tijdens het drogen dus moest er nog een keer overheen... Waarom droogt nagellak niet gewoon in 10 seconden? Ook altijd zo vreselijk als je nét je nagels hebt gedaan en je moet naar de wc; not gonna happen!

Lemon Cream is een onwijs fel kleurtje, wat hem naar mijn mening juist heel geschikt maakt voor de lente en de zomer. Zeker als je huid iets bruiner gekleurd is door een lekker zonnetje -als het ooit nog lekker weer wordt- steken je nagels extra fel af en lijk je nét wat bruiner. Leuk! Ook vond ik het geel verbazingwekkend mooi, ik had er eigenlijk niet veel van verwacht.

De nagellak lakte prettig en snel, en droogde redelijk snel op -niet snel genoeg voor mij om mijn wijsvinger niet te stoten maar welk lakje doet dat wel? Frustratie uit.


Mavala is voor €4,99 te koop in verschillende webwinkels.


Liefs DQ

9 opmerkingen:

  1. Vrolijk kleurtje! En ik stoot mijn nagels ook altijd tijdens het drogen haha... Ook leuk: als je in bed ligt en je moet je dekbed nog over je heen doen. Niet makkelijk met gelakte nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk, zomers kleurtje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad een vrolijk zomers kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben niet zo weg van gele nagellak, maar deze vind ik toch erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat gaat zo mooi zijn als de zon straks meer schijnt en we wat bruiner zijn! Ik vind het een lekker vrolijk kleurtje. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel een mooi kleurtje!
    helaas heb ik geen glossybox :(
    x

    BeantwoordenVerwijderen