vrijdag 31 mei 2013

Glossybox Mei '13

Vorige week donderdag heb ik weer een Glossybox binnen gehad. De box van de maand mei was zwaar en goed gevuld, en vandaag laat ik jullie zien wat er in zat.

Voor meer informatie over Glossybox verwijs ik je naar mijn eerste artikel of de Glossybox site!









Ik zie zo al vier fullsize producten liggen! Awesome. 




So pink! Love it. Deze roze tube van Anatomicals zit gevuld met een showergel, namelijk You Need A Booming Shower! Deze showergel ruikt naar rozen en hoewel ik die geur snel too much vind, vind ik deze wel erg lekker. Leuke tube, leuke tekst en een lekkere geur! -€3,99



Hoewel ik mijn favoriete conditioner eigenlijk al gevonden heb -John Frieda Sheer Blonde go Blonder-, vind ik het altijd interessant om wat anders uit te proberen. Ik ben dit weekend in Zeeland geweest en heb deze fles van Gliss Kur gelijk mee genomen om te gebruiken. De Conditioner is eigenlijk voor overbelast en stug haar, omdat het intens voedt en haarbreuk vermindert. Ikzelf heb zelf niets te klagen over mijn haar -ik verf, krul, stijl het nooit- dus een intense voeding is niet nodig. Toch vond ik dat de conditioner goed zijn werk deed qua doorkambaarheid van mijn haar. Qua zachtheid blijf ik een fan van mijn John Frieda. -€5,19




Dit parelmoerige, roze lakje is van Golden Rose. Hoewel ik een echte nagellak-verslaafde ben, maakt dit kleurtje me niet zo enthousiast. Zowel parelmoer als licht roze zijn niet echt mijn favoriete eigenschappen in nagellak. Ik ga hem binnenkort een keer proberen, maar als ik het niets vind, geef ik hem door aan mijn moeder of zus. -€2,95. Dan een Lip Blush van Jelly Pong Pong. Het is een moisturizing lip stain die omhoog komt als je het zilveren mechanisme draait. Ik vind het een mooie kleur die fijn aanbrengt. -€14,00



Ten slotte een bodylotion van Ahava. Een tijdje terug had ik ook al een bodylotion van Ahava in mijn Glossybox -een andere soort overigens- en die beviel me erg goed. Deze Caressing Body Sorbet ruikt fris en voelt lekker zacht aan. Daarnaast blijft hij niet te lang op je huid liggen, maar trekt snel in. Zonder SLS en niet getest op dieren! De fullsize van 350 gram is echter wel aan de prijzige kant: €30,95.

Voor meer informatie over Glossybox verwijs ik je naar mijn eerste artikel of de Glossybox site! Zie je een product waar je een review van wil? Let me know!

8 opmerkingen:

  1. Die roze tube ziet er gaaf uit! Ik heb nog nooit iets van anatomicals geprobeerd, maar ben best nieuwsgierig, dus daar zou ik wel review van willen zien. En schattig nagellakje! Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo'n box! (: ik vind alleen de inhoud deze maand niet zo bijzonder :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de inhoud van deze maand om heel eerlijk te zijn niet echt boeiend. Maar goed, zo'n box kan natuurlijk niet altijd even 'spannend' zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie inhoud! :-) Jammer dat dit erg varieert per maand...Althans, dat is mijn mening ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, wat een leuke tekst op de showergel van So pink! Love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vond hem niet zo geweldig. Heb ook nog geen filmpje gemaakt...

    Liefs,

    Maria Antoinette
    www.beautybandit.nl

    BeantwoordenVerwijderen