woensdag 10 april 2013

Shoplog Hippe Hebbedingetjes 04-13

Ik vind het heerlijk om online te shoppen voor sieraden. Er is geen risico dat iets niet past of staat, en je kan in alle rust de opties verkennen. Een tijdje terug las ik een leuke shoplog op de blog van Elienepientje waarin enkele armbandjes van Hippe Hebbedingetjes werden besproken. Ik werd nieuwsgierig en eenmaal op de site werd ik al gauw opgeslokt door alle leuke items. Ook ik heb een bestelling geplaatst en die laat ik jullie vandaag zien.




Tegenwoordig draag ik veel gouden sieraden, maar ook rosé heeft een plekje in mijn hart veroverd. Ik heb een elastieken armbandje met een kruisje -ontzettend handig, want je doet hem zo aan en af-, een klein armbandje met een sluiting en een prachtige ring. Het kleine armbandje is overigens ook echt klein: ik heb dunne polsjes en pas hem perfect, dus misschien dat hij voor sommigen te klein is. De ring is tot mijn spijt te groot maar ik draag de armbandjes inmiddels dagelijks! De armbanden waren €5,95 en de ring €6,95.



Voorheen liep ik altijd met een grote portemonnee rond (want "daar kon je zoveel in kwijt"). Al een tijdje ben ik op zoek naar een leuke pasjeshouder: tegenwoordig draag ik ook vaak een clutch, en dan zit óf het hele tasje al vol als ik mijn portemonnee erin deed óf ik moest de inhoud van de ene naar de andere porto doen. Op Hippe Hebbedingetjes zag ik verschillende leuke staan en ik heb deze voor €6,95 gekocht. Ontzettend handig en zo leuk!

Ik vind Hippe Hebbedingetjes een hele leuk webshop met mooie prijzen. Behalve sieraden hebben ze ook verschillende beauty artikelen, tassen -prachtige Birkinbags!-, zonnebrillen en nog veel meer.Ik ga hier in de toekomst zeker vaker bij bestellen.


Liefs DQ

9 opmerkingen:

  1. De pasjeshouder is ontzettend leuk, mooi hoesje zit er omheen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuke spulletjes! Lange leve kruisjes ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke spulletjes (: ik vind jouw blog ook leuk! ik ga je volgen <3 :D yeaaah.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie dingetjes. Ik vindt die sierraden het mooiste, maar ik ben dan ook net een ekster ;)

    Liefs,

    Maria
    www.beautybandit.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leuke spulletjes allemaal, ik vind de ring en armbanden erg leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen