woensdag 3 april 2013

Shoplog 13-03-13

Niet alleen deze week ben ik collegevrij, een paar weken terug was ik dit ook al. Omdat ik niet alleen maar thuis wilde zitten, leek het mij leuk om weer eens naar de Primark te gaan. Dus zo gebeurde het dat ik op een vrije woensdag om half 8 's ochtends al van huis vertrok om voor de drukte in de Primark in Rotterdam te kunnen shoppen. Ik heb een heerlijk ochtendje gehad -dat alleen naar de Primark gaan heeft wel wat- en ben goed geslaagd.



Ten eerste kocht ik dit vrolijke, bloemige shirtje. Het leek redelijk vormloos aan het haakje, maar eenmaal aan had het een mooi, wijd model met leuke mouwtjes. Ik vind het patroontje heerlijke lente-achtig. Ik ben helaas -wéér- vergeten het bonnetje te bewaren, maar ik denk dat we allemaal wel weten dat de prijzen bij de Primark ontzettend laag zijn. Dus verzin er maar iets leuks bij.


Dan dit strapless jurkje, waarbij de band naar eigen smaak gedragen kan worden (om je nek, als strik voor of achter, los). Ik zie me zelf hier al mee over het strand paraderen. Dan mijn zoveelste bikini van de Primark. Over het algemeen vind ik het heel moeilijk bikini's te kopen, maar bij de Primark slaag ik altijd! Misschien ook omdat ze zo goedkoop zijn -je denkt heel makkelijk, "ach, als het niets is, maakt het ook niet uit". Ik vind vooral het topje ontzettend gaaf, omdat het bandje in je nek vast zit.



Ik ben persoonlijk wel van de "stoere" trend met onder andere de studs. Vandaar ook deze toffe shirtjes, die ook nog eens heel mooi staan. Ben alleen bang dat de steentjes er tijdens het wassen afgaan -of de vorm eruit gaat. We shall see.


Op dit felroze make-up tasje staat "Make me gorgeous" en hij heeft precies de juiste vorm en maat voor op reis. De borstel is mijn nieuwe liefde en haalt mijn lange haar zo uit de klit.


Vorige zomer zaten er in Zakynthos ineens krassen op mijn pilotenbril en dus was ik op zoek naar een nieuwe. Bij de Primark kwam ik deze gouden tegen, met niet al te donkere glazen, en ik vind hem super. Ik heb onwijs veel Wayfarer-zonnebrillen -fake of course- dus ik vind het ook altijd wel leuk om in ieder geval één andere soort te hebben.


Hoewel ik eerst een hekel had aan sleehakken, ben ik inmiddels compleet over. In de zomer draag ik ze onwijs vaak en hoewel ik al twee van dit soort paren heb, kon ik deze prachtige schoenen niet laten liggen bij de Van Haren (waarom ben ik daar ook naar binnen gegaan!? ik had al een volle Primark tas...). Volgens mij was het een nieuwe collectie, dus ze kostten €40, in tegenstelling tot alle andere paren daar die zo goed als állemaal afgeprijsd waren. Ze zitten wel goddelijk want de bodems hebben een soort van kussentjes: heerlijk!


Liefs DQ

14 opmerkingen:

  1. Leuk, leuk, leuk...die sleehakken zien er juist super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke sleehakken! Toffe nieuwe kleertjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen heb je gekocht!! Vooral die sleehakken! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed geslaagd :-) Vooral de kledingstukken vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankopen zeg! Vooral je make up tasje! En die haarborstel ziet er ook erg fijn uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankopen, ik vind je make-up tasje echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent, ondanks het weer, alvast begonnen met zomer aankoop, leuk!
    Leuke aankopen vooral de sleehakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh wat een leuke aankopen! Echt hele mooie zonnebril!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke aankopen! Het strapless jurkje en de stoere t-shirts vind ik echt mooi! Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke aankoopjes!
    Ik vind die bikini echt tof! en je bloemetjes shirt ook!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen