vrijdag 12 april 2013

Macklemore & Ryan Lewis - The Heist

Al enkele maanden ben ik verslaafd aan Thrift Shop van Macklemore. Wat een heerlijk nummer, wat een hilarische tekst en wat een geniale videoclip. Toen hoorde ik Same Love, ook van Macklemore, en werd ik toch wel nieuwsgierig... Dit nummer was zó anders dan Thrift Shop: juist heel serieus en met een hele mooie tekst -over homoseksualiteit. Inmiddels staat het album van Macklemore en Ryan Lewis op mijn iPod en ik draai hem nonstop. Heerlijk album! Hieronder mijn favorieten.


Thrift Shop
ft Wanz

Same Love
ft Mary Lambert

Make The Money

Gold
ft Eighty4 Fly

Castle

Victory Lap

White Walls
ft ScHoolboy Q & Hollis



6 opmerkingen:

  1. Haha Thrift Shop is echt zo tof! Same Love kende i kook al, verder nog niets. Vind White Walls ook wel leuk klinken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn allemaal leuk! Ben helemaal gek van Thrift Shop hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alleen Thrift shop ken ik, die vind ik erg leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind Same Love een heel mooi lied!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thrift shop zit al een paar dagen in mijn hoofd :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad gave nummers, en same love is een prachtig lied!

    Liefs,

    Maria
    www.beautybandit.nl

    BeantwoordenVerwijderen