vrijdag 19 april 2013

Glossybox April '13

Het voordeel van een Glossybox die vroeger dan normaal komt, is het feit dat je er onverwacht veel eerder van kan genieten. Het nadeel is dat het nóg langer duurt dan normaal voordat er weer een nieuwe komt...

Voor meer informatie over Glossybox verwijs ik je naar mijn eerste artikel of de Glossybox site!













Een ready for the summer-box! Leuk! Ik ben in ieder geval wel klaar met het koude weer en heb zin in alle vrolijke zomerkleurtjes.



Een BB-cream van Biotherm. Hoewel ik in mijn Glossybox-post van januari nog liet weten dat ik altijd nieuwsgierig was naar BB-creams, ben ik daar nu wel een beetje overheen -zeker na al die tegenvallers. Toch vind ik het een pluspunt dat er in ieder geval twee testers in zitten, opdat je zelf kan kijken welke kleur het beste bij je past. Helaas heb ik al gezien dat zelfs de lichtste kleur -zoals gewoonlijk- te donker voor me is. Ze ruiken in ieder geval wel lekker. -€25,-/30 ml.



Kiehl's! Hier heb ik al eens eerder wat van in mijn box gehad, namelijk de Kiehl's Lip Balm. Loved it; dus ben nieuwsgierig naar dit product: de Aromatic Blends Skin-Softening Body Cleanser. Deze lichaamsreiniger zou goed moeten schuimen en de huid 24 uur een zacht en verzorgd gevoel moeten geven. Ik ben niet zo'n fan van de verpakking en helaas zit er ook SLS in, maar toch ruikt de cleanser heel lekker en dus heb ik er zeker zin in om hem te gaan gebruiken.  -€24,-/250 ml. Daarnaast de Advanced Génifique van Lancôme, die in deze vernieuwde versie zelfs nog niet eens in de winkel ligt. Leuk! Het serum zou een effect moeten hebben op de 10 kenmerken van jeugdigheid. De volle fles van 30 ml kost €70,60.



Ook Toni&Guy heb ik al eerder in mijn box voorbij zien komen. Ditmaal zit de Creative Extreme Hold Hairspray erin. Ik ben gek op de verpakkingen van Toni&Guy; bovendien is deze in een handige, kleinere maat -het is dan ook de sample- waardoor ik hem makkelijk in mijn tas zou kunnen gooien. -€11,99/250ml. Nagellakjes maken mij altijd blij, dus ook deze pastel gele kleur -Lemon Cream- van Mavala. Ik heb nog niets geels, en nu het warmere weer er dan toch eindelijk aan komt, is dit een heel vrolijk kleurtje. Staat prachtig bij zomer kleding en een lekker bruin huidje. -€4,99

Ik moet zeggen dat de Glossybox van deze maand niet helemaal aan mijn besteed was. Toch ben ik ontzettend blij met het gele nagellakje van Mavala, dus daarvan komt zeker een post op mijn blog!

Voor meer informatie over Glossybox verwijs ik je naar mijn eerste artikel of de Glossybox site! Zie je een product waar je een review van wil? Let me know!

14 opmerkingen:

  1. De inhoud is dit keer leuk, maar niet heel speciaal. Ik ben wel benieuwd naar de BB cream!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeuj Glossybox,
    Ik vind dat nagellakje erg mooi!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat nagellakje is echt leuk! Zomers kleurtje. Jammer dat de bbcream te donker is. Foundation en bb cream is eig ook zo'n product wat je moeilijk in zo'n box kan doen, want de juiste kleur is zo moeilijk te vinden. Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de inhoud van deze glossybox tegenvallen maar inderdaad, de nagellak is wel een mooi zomers kleurtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Best een leuke inhoud, alleen niet zo speciaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Glossyboxen blijf ik leuk vinden, maar ik blijf elke keer wachten op die geweldige inhoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Morgen komt ook mijn filmpje van de box online :D. Vond de box leuk maar niet zo speciaal dit keer. Ben wel erg tevreden met het lakje. Heb al eens eerder dit lakje gekocht en ben er vol van!

    Liefs,

    Maria Antoinette
    www.beautybandit.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's! De inhoud vind ik niet heel bijzonder. x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De nagellak is leuk, verder vind ik de inhoud niet zo heel bijzonder eigenlijk..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh wauw wat een leuke producten zaten er deze keer weer in!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een hele gave box dit keer zeg. leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, de inhoud is erg mooi. Vooral het serum van Lancome!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke inhoud! :) Benieuwd naar de BBcrème! :)

    Liefs,
    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen