dinsdag 16 april 2013

Favourite Jewelry #2

Het is alweer dik vier maanden geleden dat ik jullie mijn favoriete sieraden heb laten zien. Inmiddels heb ik alweer genoeg nieuwe sieraden toegevoegd aan mijn collectie en draag ik ook verschillende nieuwe combinaties. Ik laat jullie vandaag mijn favorieten van het moment zien. Bovendien kan ik verklappen dat ik van plan ben om binnenkort een blogpost te schrijven met daarin de manier waarop ik mijn sieraden opberg.





Ik ben gek op opvallende oorbellen met veren. De zwarte veren (Primark) heb ik al zeker twee jaar en ik draag ze nog steeds bijna dagelijks. De mintgroene veren heb ik een jaar geleden gekocht in Dublin, bij de Penneys. Die draag ik vooral vaak als ik wat kleur aan mijn outfit wil toevoegen, al zijn ze in de lente/zomer ook echt awesome. De kleine pauwenveertjes (Accessoires) zijn wat subtieler. Helaas is er één veertje van af gevallen, maar op zich valt dat niet heel erg op.


The Batman! De zwarte, tweevinger Batman-ring vind ik onwijs gaaf. Hoewel ik hem niet heel vaak draag, omdat ik normaal altijd gouden/roségouden sieraden draag, vind ik het altijd stoer als 'ie wel weer een keertje aan kan. Love it! Ik heb hem gekocht bij Beautiful-Bijoux. De Starfish ring is redelijk nieuw en komt van de H&M. Nu het weer lekkerder weer gaat worden vind ik het leuk om mijn stijl daar op aan te passen.


Deze gouden en roségouden armbandjes zijn leuk te combineren maar staan -ondanks dat ze zo subtiel zijn- ook leuk op zichzelf. Het armbandje met het kruisje heeft een elastiekje, waardoor je hem makkelijk aan- en uittrekt. De twee roségouden armbandjes komen van HippeHebbedingetjes en het gouden armbandje met de diamantjes komt van de Accessoires.


Voor de wat stoerdere look, pak ik graag deze twee armbanden erbij. Ze komen beide van Bubba (inmiddels House of Lou) en ik draag ze al een behoorlijke tijd.


Ten slotte de kettingen die ik momenteel veel draag. Hoewel ik vroeger van de lange kettingen was, ben ik nu van de kortere kettingen. Zo zijn de twee onderste kettinkjes kort en met kleine bedeltjes. Het hartje komt van de Accessoires en de Love ketting van de Pieces; vooral deze laatste draag ik bijna dagelijks. De bovenste ketting heeft een libelle met een mooie, blauwe steen: deze heb ik gekocht op Ebay.


Liefs DQ

7 opmerkingen:

  1. wauw , wat een prachtige sieraden allemaal! Die ringen zijn echt tof!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie sieraden en die batman ring is echt gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie sieraden!De love ketting vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Die ringen zijn echt gaaff. Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen