zaterdag 16 maart 2013

Therme Finn Sauna Hot/Cold Scrub

Ik ben gek op Therme. Het is een merk dat verschillende verzorgingsproducten verkoopt met ontzettend lekkere geuren en voor een niet al te dure prijs. De showergels en bodybutters hebben al een plaatsje in mijn hart veroverd, maar de scrub had ik nog nooit geprobeerd. Laatst zag ik een mooie pot Hot/Cold scrub staan in de geur Finn Sauna. Klonk goed, so why not give it a go?


Door te scrubben verwijder je dode huidcellen en stimuleer je de bloedsomloop. Bovendien wordt je huid er lekker zacht door. Ik scrub mijn armen ongeveer één keer in de week, vooral omdat ik op mijn rechter bovenarm lichtelijk last heb van keratosis pilaris (die rode plekjes), en mijn benen scrub ik meestal voor het scheren. Ik gebruik momenteel vaak de scrubs van de Body Shop of Lush, maar die zijn beide nogal aan de prijzige kant. Een goede vervanger kan dus geen kwaad.


De Therme Hot/Cold Scrub zit in een mooie, glazen pot met een handige sluiting. Er zit 500 ml in, dus daar kun je lang genoeg mee vooruit. Als je de deksel van de pot af haalt, ruik je gelijk de sterke geur. Het is echt een sauna geur door de sterke mint: ontzettend lekker!  



De scrub bevat grove korrels die de huid zacht en soepel maken. Wel zit er Sodium Laureth Sulfate in de scrub, waar ik geen problemen mee heb, maar ik weet dat sommige mensen dit vervelend vinden. De scrub kost €9,49, maar Therme is vaak in de aanbieding -bijvoorbeeld bij de Kruidvat of de DA- dus je kan hem ook goedkoper krijgen.

Therme Finn Sauna Hot/Cold Scrub
Prijs: €9,49
Waar: Kruidvat, DA, de Tuinen
De Finn Saune Hot/Cold Scrub van Therme zit in een grote, glazen pot van 500 ml met een handige sluiting. De grove korrels maken je huid zacht en soepel. Therme is makkelijk te verkrijgen en de scrub kost maar €9,50. Het grootste pluspunt is toch wel de geur: een heerlijke, sterke geur van mint, die je echt het gevoel geeft alsof je in een sauna zit. 


13 opmerkingen:

  1. Al zo vaak willen kopen, Etos heeft het trouwens ook ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt erg goed, maar ik heb liever scrubs in een tube dan in een pot. Maar wie weet, misschien haal ik hem nog wel een keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze scrub ziet er heerlijk uit zeg! Misschien dat ik hem eens een keer ga proberen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me fijn! Ziet er goed uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh klinkt goed! Lijkt me een heel fijn product!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOoo nomnomnom, lekker productje! Mooie verpakking ook!

    Liefs,

    Maria
    www.beautybandit.nl

    BeantwoordenVerwijderen