zaterdag 2 maart 2013

Shoplog Huishoudbeurs 17-02-13

Inmiddels alweer een paar weken geleden, ben ik met mijn zus naar de Huishoudbeurs in Amsterdam gegaan. Hoewel ik nog thuis woon -en dus niet bijster veel aan het algemene huishouden doe-, is er genoeg leuks te vinden. Ik ben er één keer eerder geweest en dit jaar hadden mijn zus en ik er wel weer zin in.



Mijn zus woont in Houten, dus ik ben zaterdagavond na mijn werk naar haar toe gereden vanuit het mooie Brabant, en zondagochtend 17 februari zijn we vanaf haar naar Amsterdam gegaan. Zondag schijnt één van de rustigste dagen te zijn -de huisvrouwen gaan natuurlijk door de week- maar het was al onwijs druk. No panic, wij hebben de hallen op ons eigen tempo doorgelopen.

Ik wilde niet teveel kopen -ik heb al zo'n gat in mijn hand- dus heb me braaf gedragen.


Ten eerste twee bodylotions/melts/butters/hoe-je-het-ook-wil-noemen van Therme. Ik ben gek op Therme en dan vooral de geur Lomi Lomi. Deze twee potten kostten samen €10.


Hoewel ik eigenlijk wilde minderen met nagellakjes kopen, kon ik me op de Huishoudbeurs echt niet inhouden. Deze twee flesjes van Fogan Cosmetics kostten maar €1,- per stuk. 



Ten slotte deze vier pareltjes. De Scale Effect nagellakken van Golden Rose zijn inmiddels niet zo spannend meer, maar toen ik een grote schaal vol met deze flesjes zag liggen, kon ik me niet inhouden. Hoewel ik thuis al twee Golden Rose flakies had staan, heb ik er toch nog vier bijgekocht. Deze kostten samen €9


Liefs DQ

12 opmerkingen:

  1. Mooie spulletjes, ik heb er ook lakjes van Fogan en Golden Rose gekocht x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die laatste vier lakjes zijn echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie spullen, leuke lakjes :).
    Therme vind ik ook een erg lekker product. Supercool dat je twee potten hebt, en ik heb ze ook nog nooit eerder gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vooral de laatste lakjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij blijft toch mooi die scale effect :)

    Liefs,

    Maria
    (Beautybandit.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankoopjes! ik wilde ook graag maar ik mocht niet van mijn ouders :(
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah zonde! Misschien volgend jaar nog eens proberen? ;)

      Verwijderen