maandag 11 maart 2013

Shoplog Disney

Inmiddels alweer twee weken terug ben ik in Disney geweest en hoewel alles daar zeer duur is -en wanneer ik duur zeg, bedoel ik ook duur- heb ik toch een souvenir gekocht. Ik blijf gewoon zo iemand die altijd iets tastbaars wil hebben als herinnering.

Wat veel dames doen die naar Disney gaan -en ik eigenlijk ook van plan was- is Minnie-oortjes kopen: een zwarte haarband met Minnie Mouse oren en een rode strik. Daar was het echter veel te koud voor dus ik besloot voor iets passender te gaan, oorwarmers!


Ze waren er ook in het zwart -zonder strikjes- en met glitters. Deze vond ik het schattigste. Nu liggen ze als accessoire in mijn kamer. Elke keer als ik er naar kijk, moet ik aan Disney denken.


Daarnaast deze onwijs gave mok. Mijn zus heeft precies dezelfde gekocht. Er waren er nog veel meer met verschillende andere Disney-figuren. Ik twijfelde tussen deze en die met Minnie Mouse -always had a thing for her- maar vond deze uiteindelijk toch het gaafste, omdat Tinkerbell er zo diva-ish op staat. Past precies bij mij, want ik heb een hekel aan vroege ochtenden..

Pixie Power in plaats van Pixie Powder ;)
Dan nog iets wat ik niet in Disney heb gekocht, en dus eigenlijk niet in deze post past. Met Valentijn kreeg ik van mijn vriend een onwijs lieve kaart -en als ik hem lief vind, heeft 'ie het goed voor elkaar, want ik vind Valentijnsdag eigenlijk helemaal niets.

Toepasselijk!

Liefs DQ

13 opmerkingen:

  1. wat een cute dingetjes allemaal :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aww de mickey kaart past er inderdaad goed bij en de oorwarmers zijn echt ontzettend schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart, en die knuffel en mok zijn ook super cute!
    Ik wil ook nog een keer naar disney lijkt me echt super tof!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeps ik zag opeens dat het geen knuffel is maar oorwarmers zijn! Die zijn echt tof!
      hihi sorry!

      Verwijderen
  4. Leuke aankoopjes uit Disney! Vooral die mok!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige dingetjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je naar Disney bent geweest, schattige aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen