zaterdag 9 maart 2013

Shoplog 02-13

In februari heb ik weer lekker geshopt. Zo moest ik aan het begin van de maand naar het ziekenhuis in Rotterdam, en ziekenhuisdagen zijn voor mij tevens winkeldagen: mijn moeder en ik gaan altijd nog even de stad in voor een lekkere lunch en wat leuke winkels -dat maakt het hele gebeuren voor mij ook een stuk leuker. Daarnaast heb ik ook nog een officiële shopdag met mijn moeder en zus in Utrecht gehad. Vandaag laat ik zien wat ik aan mijn kast heb kunnen toevoegen.




Ten eerste dit leuke jurkje van de New Look. Sinds de New Look ook als shop-in-shop in de V&D zit, ben ik echt een fan. In Rotterdam zit echter ook een op zichzelf-staande New Look en daar heb ik dus zeker een uitgebreide ronde gelopen. Ik kwam dit jurkje tegen met een mooi Azteeks printje. Het is een zacht stofje die los om je lichaam valt en een hoge hals heeft. Normaal ben ik van dit laatste niet zo'n fan, maar bij dit jurkje werkt het gewoon.
















Bij de Vero Moda heb ik een (nep)leren jasje gekocht. Ik wil er al heel lang één: staat goed bij zoveel outfits en is lekker stoer. Daarnaast een spijkerblousje bij de H&M. Normaal niet echt mijn stijl, maar heb hem al heel veel gedragen.


De linker broek heb ik in Utrecht gekocht en de rechter in Rotterdam -vandaar de verschillende dekbedovertrekken op de achtergrond. De zwarte heeft een glanzende stof -wat je op de foto niet ziet- waardoor het een beetje naar leer neigt. Deze komt van de H&M. Dan heb ik mijn zoveelste broek-legging van de Pieces gekocht (ik heb ook een bruine gekocht, maar die had ik tijdens het maken van de foto's aan...). Ik heb er inmiddels zes. Maar ze zitten zó lekker. 



Mijn nieuwe liefdes, die -net als ik- klaar zijn voor de lente: stoere gympen van de New Look in de V&D. En maar €15


Dit schattige kettinkje van de Pieces liet ik al in mijn Current Likes-blogpost zien. Ik draag hem onwijs vaak: het is een subtiel en korte ketting, die zo goed als overal bij past. 


Dan heb ik ook wat voorwerpen voor mijn kamer gekocht. Deze komen alle drie van de Xenos. In de vaasjes wil ik nog mooie nep-bloemen doen en wat ik met het platform ga doen weet ik nog niet. Misschien wat kleine bad-cupcakes erin. I'll see!


Last but not least, een klein portomonneetje van de H&M. Deze past hopelijk in de kleine clutch die ik heb (klik) waar zo goed als niets in gaat. En een een foundation van Yves Rocher. Ik ben al meerdere keren in de Yves Rocher winkel in Utrecht geweest, maar had nog nooit wat gekocht. Aangezien ik toch altijd op zoek ben naar de perfecte foundation was het de poging waard.

Ik heb deze maand ook alweer enkele dingen aangeschaft, dus binnenkort nog een shoplog :) -Mevrouw-ik-heb-een-gat-in-mijn-hand.


Liefs DQ

9 opmerkingen:

  1. Mooie dingen heb je geshopt! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke aankopen zeg! Ik vind die roze broek echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je leuke aankopen gedaan! Lief, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie aankoop!Ik vind de vaasjes er leuk.

    BeantwoordenVerwijderen