woensdag 13 maart 2013

OPI - Polka.com



Hoewel ik eigenlijk in een nagellak-no buy periode zit, riep dit pareltje echt mijn naam. Ik heb hem meerdere keren kunnen weerstaan, maar onlangs ben ik toch gezwicht. Wat een beauty is deze Polka.com uit de OPI Euro Centrale collectie.



Ik heb Polka.com hier gecombineerd met een old time favourite van Catrice, namelijk Dirty Berry. Dit zijn twee laagjes glitter op mijn ringvinger. Ik vind hem prachtig en ik denk dat je er ook een hele mooie French Manicure mee kan maken. Love these colours!
























OPI is voor ongeveer €12,- te koop bij de Sephora (een OPI lakje kost €14,25; bij de Sephora geldt echter een standaard korting van 15%, waardoor het lakje nog maar €12,10 is). 


Liefs DQ

9 opmerkingen:

  1. Deze vind ik heel mooi, leuk gecombineerd ook. Het wordt toch tijd dat ik mijn eerste opi ga halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig lakje en mooie combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker mooie combi en ik vindt het een mooie lak :)

    Liefs,

    Maria
    www.beautybandit.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had deze nog niet gezien van OPI, want een ontzettend gaaf lakje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, geeft echt een super mooi effect!

    BeantwoordenVerwijderen