vrijdag 8 maart 2013

ModelCo Lip Duo

Een lipstick combineer ik toch al snel met een lipgloss: een mooie glans op je lippen is is nooit weg. De Lip Duo van ModelCo klinkt dus als een waar pareltje. Vandaag laat ik jullie de Lip Duo Lipstick & Ultra Shine Lip Gloss zien in de kleuren Dusk en Striptease.





"Dit unieke duo-product bestaat uit een long lasting lipstick en een high shine lipgloss. Creëert perfecte, sexy lippen." - Glossybox

De Lip Duo is ondanks dat het twee producten bevat, niet te lang, waardoor hij nog makkelijk in je toilettasje past. Dit betekent echter ook dat het niet veel lipgloss is. Ik ben bang dat deze eerder op zal zijn dan je lipstick en dan houd je dus uiteindelijk alsnog maar één product over. Wel zit er een klein spiegeltje op de Duo, dus je kan je lippen makkelijk door de dag heen bijwerken.



Mijn lipstick is de in kleur Dusk: een donkerbruine, opvallende kleur. Daarbij zit de lipgloss met de naam Striptease: een transparante glans met glitters, neigend naar lichtbruin. De lipstick is romig en brengt makkelijk aan. De lipgloss heeft een fijne applicator en is niet te plakkerig.

Links: Lipstick - Midden: Lipgloss - Rechts: Combinatie Lipstick & Lipgloss

Ikzelf ben alleen niet zo van het bruin op mijn lippen, dus ik weet niet of het iets is wat ik vaak zal dragen. Bovendien vind ik de combinatie, hoewel dezelfde tinten, weinig uitdagend. De lipgloss voegt naar mijn mening niet heel veel toe.

De Lip Duo kost €30, wat ik akelig veel vind voor iets voor op mijn lippen. Zelfs al is het dus €15 per product (lipgloss en lipstick), zou ik het er niet voor uitgeven. De kwaliteit mag dan wel top zijn, ik vind het echt teveel.

ModelCo Lip Duo
Prijs: €30,00
Waar: Modelco.nl (nog geen verdere verkooppunten)
Een Lip Duo met een lipstick en een lipgloss. Beide van goede kwaliteit en met een mooi effect. De verpakking is een goede maat voor in je toilettas en er zit een spiegeltje bij. De kleurcombinatie had iets spannender gemogen. Tevens is €30,- voor een lipproduct zeer duur. Alleen online te bestellen.

7 opmerkingen:

  1. Ik vind de kleur ook niet zo mooi, miss alleen de lipgloss. Wel echt duur. Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om het zo te combineren, lijkt me een handig product!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer van de prijs, de lipgloss ziet er wel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De lipgloss vind ik wel erg mooi! Maar de lipstick zelf, hmm..

    BeantwoordenVerwijderen