woensdag 20 maart 2013

G.O.O.D. Music - Cruel Summer

Nadat ik een paar maanden terug onwijs verslaafd was aan de nummers Clique en Mercy van onder andere Kanye West, werd ik wel nieuwsgierig naar het gehele album. Ze bleken echter niet op een album van Kanye West te staan, maar op een compilatie album van verschillende bekende -hiphop- artiesten, zoals: Jay-Z, John Legend, Big Sean, 2 Chainz, Kanye West (obviously) en tot mijn grote vreugde Kid Cudi. Het album heet Cruel Summer en is uitgebracht door artiesten die bij het label GOOD Music zitten. Ik laat jullie vandaag mijn favorieten horen.




Mercy
Kanye West, Jay-Z, Pusha T, 2 Chainz

Clique
Kanye West, Jay-Z, Big Sean

Sin City
John Legend, Travis Scott, etc

New Gold Flow
Kanye West, Pusha T, Ghostface Killah

The Morning
Kanye West, Kid Cudi, Raekwon, Common, etc

Creepers
Kid Cudi



7 opmerkingen:

  1. Goeie nummers, we hebben wel een beetje dezelfde muzieksmaak :)

    Liefs,

    Maria
    www.beautybandit.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond Clique en Mercy ook echt gaaf, dus ga deze nummers zeker even luisteren! Wat grappig dat het geen apart album van Kanye West is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zitten echt leuke nummers tussen :) Leukleuk!

    BeantwoordenVerwijderen