vrijdag 22 maart 2013

Glossybox Maart '13

Het goeie, ouwe blijdschaps gilletje ging gisteren weer door het huis heen, toen ik vanuit mijn kamer een auto voor de deur zag parkeren. Ik rende naar beneden en met een big smile on my face nam ik de Glossybox in ontvangst. Het is weer tijd voor de Glossybox van maart!

Voor meer informatie over Glossybox verwijs ik je naar mijn eerste artikel of de Glossybox site!









Het kaartje is weer eenzijdig! Ik weet niet of dit eenmalig is -om papier te besparen- of dat het zo blijft, maar de kaart met het bericht van Glossybox en de productenlijst is zoals de eerste Glossyboxen eenzijdig. Het maakt mij om eerlijk te zijn niet veel uit of ik nou een grotere productenlijst heb mét plaatjes of een kleinere met slechts de prijzen en beschrijving. Je hebt het product toch binnen gekregen, dus de plaatjes zijn alleen behulpzaam als je wilt zien hoe de fullsize eruit ziet (als je een sample hebt gekregen). 



Leuk leuk leuk! En wat ligt er nog meer verstopt onder de maskertjes...



Lemony Flutter van Lush! De nagelriemcrème is één van de best verkochte producten van Lush en onwijs bekend. Toch had ik hem nog nooit geprobeerd dus ben er ontzettend blij mee. Het is een sample van 10 gram, de fullsize is 45 gram en kost €10,65. Daarnaast een Shimmer Eye Shadow van Da Vinci Cosmetics. Deze poeder bevat mineralen en kan naast als oogschaduw, ook als highlighter gebruikt worden of met met een foundation of lipgloss worden gemengd. Ik heb de kleur Earth die een sterke pigmentatie heeft. -€14,00. Dan een Body Lotion van AHAVA met lotusbloem en kastanje. Deze bodylotion is huidvriendelijk, diervriendelijk en milieuvriendelijk en bevat tevens geen Sodium Laureth Sulfaten. Dit laatste is geen vereiste voor mij, maar vind het wel altijd een groot pluspunt. Ik vind het een leuk flesje, de fullsize van 400 ml kost €25,95.



Ook zat er een Nonique Anti-Aging gezichtswascrème in. Ik geloof niet zo in het hele "anti-aging" concept in crèmes, dus dat voegt voor mij niets toe. Ik vind het wel een zeer mooie tube en de crème ruikt heerlijk. Ook voelt de crème erg verzorgend aan, dus ik denk dat deze goed zal zijn voor de huid. Ik denk dat hier wel een review van online gaat komen... -€5,95


Ten slotte twee maskertjes van The Body Shop. Ik gebruik liever maskertjes uit tubes, zo'n eenmalig maskertje vergeet ik meestal, maar ik ben hier wel nieuwsgierig naar. Sowieso vind ik het schattige verpakkingen, maar vooral de Seaweed Ionic Clay Mask lijkt me heerlijk! -€5,00/2 stuks.

Ook deze maand zat de Glossybox weer vol met heerlijke producten! Ik weet niet wat het is, maar de laatste maanden slaat Glossybox voor mij met geen enkel product de plank meer mis, love it! Ik hoor graag als er vraag is naar reviews van bepaalde producten. De review van de Badhi Bodylotion van vorige maand staat gepland voor volgende week!

Voor meer informatie over Glossybox verwijs ik je naar mijn eerste artikel of de Glossybox site! Zie je een product waar je een review van wil? Let me know!


Liefs DQ

15 opmerkingen:

  1. Leuke inhoud, maar ik word er niet bepaald hebberig van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuk zo'n box! Er zitten hele leuke dingen in! :)

    XOXO
    IT'S DASH!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke producten zitten er in deze box!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet echt een bijzondere inhoud eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, die thee is heerlijk! Grappig om te lezen dat jij te spreken bent over de Glossybox. Ik heb het abonnement opgezegd. Ik vond de producten niet meer goed aansluiten bij mijn profiel. En, de box is duurder geworden, terwijl ik de inhoud (qua bedrag) erop achteruit vind gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ben onwijs tevreden. Ik vind dat 15 euro voor een maandelijkse box vol met heerlijke verassingen helemaal niet slecht is. Zeker omdat er eigenlijk altijd wel minimaal twee producten inzitten die ik ook daadwerkelijk tof vind (eigenlijk altijd meer, maar laten we van het ergste uitgaan). Bovendien hoeven er van mij ook geen topmerken in te zitten, en ik denk dat dat ook veel uitmaakt, want als je dat wel graag wil is de box indeed niet altijd voldoende.

      Verwijderen
    2. O, en ik ben nu wel benieuwd naar die thee geworden haha ;)

      Verwijderen
  6. Vind er wel leuke dingen tussen zitten x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een hele mooie inhoud dit keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke inhoud dit keer, vooral de lemony flutter, want die wil ik al een tijdje proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ik had dus nog nooit van de Beauty Box gehoord. Wat leuk! en zitten zeker leuke producten in dit keer

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De maskers van TBS en de Lemony Flutter lijken me heerlijk! Ik heb ze beide nog nooit geprobeerd maar ik ben wel erg benieuwd! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lemony flutter lijkt me heerlijk! Leuke inhoud :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke box, ik wil nog steeds aan abonnement, maar mijn spaarpot laat dat niet toe :(

    BeantwoordenVerwijderen