dinsdag 26 maart 2013

Badhi Body Lotion Coconut-Vanilla

Toen ik mijn Glossybox van februari opende, viel dit kleine flesje van Badhi me gelijk op. Een bodylotion met een pompje, dat is handig! Bovendien is de bodylotion in de geur coconut-vanille en laat ik daar nou net gek op zijn. Helaas deed het pompje van mijn sample het niet en teleurgesteld zag ik al voor me hoe ik de bodylotion uit het flesje moest lepelen. Ik heb dit echter ook in mijn blogpost over de Glossybox van februari vermeld en een paar dagen nadat deze online was gekomen, zag ik al een mailtje in mijn mailbox verschijnen. Van Badhi: of het pompje inmiddels nog niet steeds niet werkte, zo nee, dan kon ik mijn adresgegevens wel doorgeven voor een nieuwe. Een week hierna had ik twee nieuwe samples in mijn bezit -waarvan ik eentje aan mijn zus heb gedoneerd- én een nieuw pompje voor de oude. That's service! Nu nog even testen hoe de bodylotion is...




Zoals ik al zei, zit de bodylotion in een flesje met een pompje. De fullsize is een stuk groter -250 ml ipv 20 ml- en heeft het glas (/plastic) een bruine kleur. Er zit een zelfde soort etiket op en de pomp is iets anders. Ik vind het een mooie, praktische verpakking. De fullsize kost €17,75.



De bodylotion ruikt sterk naar kokosnoot en vanille, wat ik persoonlijk echt heerlijk vind. De textuur is niet te plakkerig of te vloeibaar en hij trekt snel in. Daarnaast voelt je huid achteraf lekker zacht aan. Ook het pompje blijf ik ideaal vinden: je hoeft namelijk niet met je gladde handen vol bodylotion een tube op te pakken en een pot -hoewel ook zeer fijn- neemt een stuk meer ruimte in.


Nog een pluspunt: deze bodylotion bevat geen Sodium Laureth Sulfaten! Niet iets waar ik op selecteer, maar vind het zeker positieve bijkomstigheid van een product. Ik gok dat ik deze bodylotion opnieuw ga aanschaffen als mijn samples op zijn... 


Badhi Body Lotion Coconut-Vanilla
Prijs: €17,95 - 250 ml
Waar: Online webshop: Bodhicosmetics
Een bodylotion met een heerlijke, sterke kokosnoot en vanille geur. Zit in een mooie, grote fles met een handig pompje. Verzorgt en hydrateert de huid, en laat deze tevens zacht achter. Pluspunt: geen SLS! 

12 opmerkingen:

  1. Klinkt als een heerlijke bodylotion!
    Hmmm ben gek op Cocos en Vanille. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker! En pompje is inderdaad superr handig. Wauwie dat ze je trouwens aan de hand van je post nieuwe samples hadden gestuurd, dat is netjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klinkt fijn! wat een goede review! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt als een fijne bodylotion! Wat draag je trouwens een mooie kleur nagellak ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je :) Soulful van Catrice uit de SpectaculART collectie!

      Verwijderen
  5. Ik kende dit merk nog niet, klinkt goed! Wel netjes van Badhi dat ze je twee nieuwe samples toestuurde (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 van mijn lievelings geurtjes, kan niet slecht zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit ziet er goed uit. Ik ga eens een keer zoeken naar deze body lotion.

    BeantwoordenVerwijderen