maandag 4 februari 2013

Shoplog Oostenrijk

Vroeger spaarde ik altijd Snowglobes. Ik kan me herinneren dat ik er onder andere twee uit de Efteling had, één met een prachtige roos en glittertjes en mijn twee pareltjes: sneeuwbollen in de vorm van lantaarntjes met daarin de vuurtorens van Texel en Terschelling (de Brandaris). Inmiddels heb ik er helemaal geen meer, maar ik blijf er een zwak voor houden. In Oostenrijk zag ik een dikke maand geleden toch weer een schattig exemplaar en ik kon me niet inhouden...



Ik hou er altijd van om souvenirtjes te kopen als ik op vakantie ben. Ik vind het leuk om mijn kamer in te richten met voorwerpen die niet alleen decoratief zijn, maar ook herinneringen oproepen. In Oostenrijk heb je gelukkig genoeg schattige winkeltjes dus het was niet moeilijk iets schattigs te vinden. Het was moeilijker om me in te houden en niet mijn hele kamer een make-over te geven in Oostenrijk/souvenir style... 



Snowglobes hebben echt iets magisch... Momenteel ben ik obsessed met Sex and the City -en wanneer ik obsessed zeg, bedoel ik ook echt obsessed: vijf seizoenen in twee weken- en in één van de afleveringen zie je een prachtige grote Snowglobe bij Carrie thuis staan, met daarin New York. Zó leuk! Deze is wat kleiner en schattiger. 

Daarnaast heb ik dit leuke gozertje ook nog mee naar huis genomen. Ik kon die dikke neus onder dat schattige hoedje gewoon niet weerstaan...










Liefs DQ


7 opmerkingen:

  1. Een souvenir is inderdaad altijd leuk! Wat leuk ook die sneeuwbol, haha. En dan lekker mee schudden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Souvenirs zijn inderdaad leuk, die neem ik ook altijd mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingetjes en die snowglobe is echt cute.

    BeantwoordenVerwijderen