vrijdag 8 februari 2013

Shoplog Beautiful Bijoux 01-13

Ik ben tegenwoordig verslaafd aan sieraden. Heb ik onlangs nog een bestelling gedaan bij Bubba, nu zit ik alweer op een -voor mij- nieuwe site: Beautiful Bijoux. Ook hier heb ik enkele onwijs gave sieraden besteld en die laat ik jullie vandaag zien.





Ontzettend gaaf: alle producten worden verstuurd in schattige doosjes. Leuk om zelf sieraden in te bewaren of om als cadeauverpakking voor een ander te gebruiken. Bovendien is het ook nog stevig waardoor je er zeker van kan zijn dat je sieraden veilig aankomen.




Had ik niet bij Bubba ook al een batring voor twee vingers gekocht? Jawel... Maar toen ik deze zag, kon ik me niet inhouden. Batman! Love it! Hij is voor mij wel aan de grote kant, dus let daar op. De Batman ring kostte €4,95.



Love at first sight... Hoe awesome is deze mustache watch? Ik ben er echt verliefd op. Het maakt je outfit een stuk vrolijker terwijl het eigenlijk maar een simpel horloge is. Er waren nog twee varianten met snorren te koop én een cat watch, die zelfs kattenoortjes had! Ik heb nog overwogen die ook te kopen, maar vond dat toch iets te gek worden. De Mustache Watch kostte €14,95.


Daarnaast kreeg ik nog als presentje deze schattige oorbelletjes erbij. Het zijn diamanten knopjes: links vierkantjes en rechts een soort boompjes. Die rechtse vind ik zeer cute. Leuk, zo'n verrassing erbij!

Ik ben onwijs tevreden met deze webshop en ga hem zeker vaker bezoeken. De shop bevat een ruim assortiment aan sieraden, is goedkoop, levert snel, verpakt ontzettend schattig en geeft ook nog wat extra! Het enige nadeel is dat veel producten uitverkocht waren toen ik aan het rondkijken was. Dit zie je echter pas wanneer je op het product klikt. Misschien dat ze die beter tijdelijk van de site af kunnen halen of het er gelijk bij kunnen vermelden, anders wordt je enthousiast om niets. Maar dit kleine nadeel doet niets af aan de verdere ervaring.


Liefs DQ

6 opmerkingen:

  1. De armband en ring zijn echt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend gaaf verpakt! En die ring. AWESOME.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke sieraden, leuk verpakt ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal erg leuk, vooral de ring en het horloge!

    BeantwoordenVerwijderen