woensdag 20 februari 2013

Playlist #2

Vandaag laat ik jullie zien (en horen) welke nummers momenteel in mijn playlist met favorieten staan.

"Music can change the world because it can change people" - Bono





1. Rihanna - Stay ft Mikky Ekko


Momenteel echt verslaafd aan Unapologetic van Rihanna (klik)

2. Rihanna - No Love Allowed


3. Red Hot Chili Peppers - Dani California


Still love this song

4. Will.I.Am - Scream & Shout ft Britney Spears


Britney Bitch. Goed nummer om je mee klaar te maken voor het stappen.

5. The Opposites - Hey DJ


6. Swedish House Mafia - Don't You Worry Child


Heerlijk nummer. 

7. Madilyn Bailey - Don't You Worry Child


Even een hele andere versie. Madilyn Bailey kan zó goed zingen.

8. Macklemore & Ryan Lewis - Thrift Shop


This is fucking Awesome.
De clip is ook echt geniaal. Zelfspot is altijd goed.

9. Pink - Just Give Me A Reason ft Nate Reuss


Het nieuwe album van Pink is sowieso de moeite waard om even te checken.

10. Justin Timberlake - Suit & Tie ft Jay-Z


Fuck, I missed you Justin.

Liefs DQ

5 opmerkingen:

  1. Fijne nummers! Scream & Shout vind ik echt hatelijk vanwege de tekst... Maar als je de tekst negeert is ie wel erg lekker moet ik toegeven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik ben verslaafd aan Pink - just give me a reason! z'n leuk liedjes!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben momenteel echt verslaafd aan het nummer van Pink, wat een heerlijk nummer is dat! Mijn vriend is verslaafd aan het nummer van Britney maar die vind ik maar niks haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke nummers. Vind zelf de beat van Scream en Shout wel lekker.

    BeantwoordenVerwijderen