zaterdag 9 februari 2013

Goodlife - Week 4

Elke week laat ik jullie de foto's zien die ik op Goodlife heb geplaatst. Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze week iets minder actief was. Toch nog wat leuke foto's toegevoegd.

Ik heb alle foto's zelf gemaakt & bewerkt (copyright). Voor meer informatie over Goodlife verwijs ik je naar mijn eerste artikel of de Goodlife24 site!



 "Let It Shine"

"Opgeruimd Staat Netjes"
Mijn bureau

"Outfit of the Day"

 "3 Pieces"

 "Favoriete Sieraden @ The Moment"

 "Perfect Hairday"

10 opmerkingen:

  1. Zo'n leuke horloge! Naked palette, waaauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's. En dat palette <3 i love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke foto's
    wat ben je toch een mooie meid!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love the watch!
    xo



    christian



    My Dutch Fashion Style



    www.mydutchfashionstyle.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi horloge en de opi nagellak.. prachtig kleurtje.

    Ik heb je voor de liebster award genomineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk, dank je! Zal eens gaan kijken bij je wat het inhoudt.

      Verwijderen
  6. Leuke foto's en dat horloge is echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen