zaterdag 2 februari 2013

Goodlife - Week 3

Elke week laat ik jullie de foto's zien die ik op Goodlife heb geplaatst.

Ik heb alle foto's zelf gemaakt & bewerkt (copyright). Voor meer informatie over Goodlife verwijs ik je naar mijn eerste artikel of de Goodlife24 site!



 "Budget Make-up"

 "Favourite Accessoire"

 "Sneaker Time"

"Jewelrybox"

"Ik Neem er nog één"
Dit thema was met deze foto door mij aangedragen! Zo leuk dat 'ie gekozen is :) 

"Ik en mijn Huisdier"
Mijn inmiddels overleden kat Lucky 

 "Happy Feet"

7 opmerkingen:

  1. Dat oorbellenrekje heb ik ook! Is echt leuk (:
    En wat een lieve poes heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Milka oreo is zó lekker yum! Je accessoires zijn super mooi/leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker milka chocolade, en wat heb je een leuk sieraden rekje!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's, had net hetzelfde sieradenrekje maar dan in het wit. De make-up en juweeltjes zien er ook fijn uit! Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen