vrijdag 22 februari 2013

Glossybox Februari '13

De box van deze maand kwam als een complete verassing voor mij. Ik had niet in de gaten gehad dat we alweer tegen het einde van de maand zaten en ik had ook geen mailtje gehad -of ik heb erover heen gekeken- dat mijn Glossybox verzonden was. Des te leuker toen ik hem gisteren wel binnenkreeg.

Voor meer informatie over Glossybox verwijs ik je naar mijn eerste artikel of de Glossybox site!










O my, looks good! Alleen valt me gelijk al op dat er iets in zit wat ik ook al in de Goldenbox heb gehad... Jammer! 



Namelijk deze Cheek & Lip Tint van Modelco, in Rosy Red. Ik vind het weliswaar een onwijs handig product, maar het was toch fijner geweest om iets nieuws te krijgen -ik heb de Glossybox immers om in aanraking te komen met nieuwe producten. Toch ben ik er zeer blij mee. Deze Cheek & Lip Tint gebruik ik enkel voor mijn lippen: het geeft een mooie, roze kleur die subtiel is maar niet té onopvallend. Dit product kost €18,50.



Dan weer twee producten waar ik ontzettend blij mee ben. Ten eerste het Dr. Van der Hoog Hydro Active Masker. Dit is een tube van 50 ml met een handige applicatie kwast. Wat een prachtige tube en wat ben ik hier nieuwsgierig naar! Ik gok dat ik hier nog wel een review over ga schrijven -€9,10. Daarnaast de Biotherm Biomains Hand & Nail cream. Ik ben gek op verzorgende handcrèmes, dus deze lijkt me heerlijk. Een crème die je handen beschermt en verzorgt, en je nagels krachtig maakt -€25,01 (aparte afronding).


Nagellak! Als ik nagellak zie, ben ik weer blij. Deze felle rode kleur is van het merk Bell en heeft het zogenaamde Air Flow Lotus Effect. Deze geavanceerde technologische formule zou er voor zorgen dat de nagellak lucht doorlaat, waardoor "de nagels kunnen ademen". Ik ben benieuwd. Ik vind het in ieder geval een mooie kleur in een leuk, schattig flesje. Bovendien kost deze nagellak maar €3,50. Dan een bodylotion van Bodhi Herbal Spa Cosmetics in de geur Coconut-Vanilla. Deze is kleiner dan de fullsize van 250 ml en heeft ook een ander pompje. Ik hoop dat de echte beter is, want deze werkt niet -bij mij in ieder geval. Dat wordt dus open draaien en met de hand eruit halen. Toch ruikt de bodylotion heerlijk en dus hoop ik tegen beter weten in dat het pompje het nog gaat doen. De fullsize zit verder in een zeer leuke fles en kost €17,95.
Edit: Kort nadat deze blogpost online ging, kreeg ik een mailtje van Bodhi over mijn probleem. Ter compensatie kreeg ik twee nieuwe samples én een nieuw pompje. Wat een service! 

Voor meer informatie over Glossybox verwijs ik je naar mijn eerste artikel of de Glossybox site! Zie je een product waar je een review van wil? Tell me :)

11 opmerkingen:

  1. Wauw, super veel leuke producten in deze box! Zonde dat je die lipstain al had, beetje jammer dat ze geen rekening met de goldenbox hebben gehouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke producten! Ben benieuwd naar die Cheeklips!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele leuke inhoud dit keer! jammer dat je dat product al had.. :(!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De inhoud van dit keer vind ik echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de handcrème van Biotherm en hij is echt heel erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie producten. Die Cheek & Liptint lijkt me wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Die Cheek & Liptint ziet er leuk uit, en Coconut-Vanilla geur lijkt me heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen