maandag 11 februari 2013

Ginvera Greentea Nude Cober BB Cream

Hoewel ik de perfecte BB cream nog niet gevonden heb, ben ik er toch altijd wel van gecharmeerd. Mijn motto is: hoe minder stappen, hoe beter. Zéker in de ochtend. Dus toen er een BB cream in mijn Glossyboxzat, stond ik te springen om hem uit te proberen. Zeker eentje met zo'n mooie verpakking als dit -sucker for packaging over here- en een voor mij onbekend merk.



Volgens Ginvera: "Deze BB cream geeft de huid nieuwe energie, hydrateert en laat fijne lijntjes vervagen." Tevens zou de BB cream zich aan de huidskleur aanpassen. Het is een BB cream voor for all skin tones. Hmm, zelfs voor mijn porselein witte huidje? Ik ben sceptisch...


In mijn tester zit 8 ml; de fullsize heeft een inhoud van 40 ml. De normale tube is dus een stuk groter en daar kan je een behoorlijke tijd mee doen. Het kost echter wel wat: €32,50. Poeh, dat is een dure BB cream.


Het eerste wat me opvalt als ik de crème op mijn hand doe, is de geur. Wat ruikt deze BB cream ontzettend lekker! Ik zou er geen probleem mee hebben om dit elke dag op mijn gezicht te moeten doen...



 ...maar helaas gaat dat niet gebeuren. Ik was er al bang voor: de kleur is te donker voor me. Vooral op de foto hier direct boven zie je het kleurverschil goed. Nou moet ik toegeven dat ik het er vrij dik op heb gedaan en ook niet perfect uitgesmeerd, maar toch is goed te zien dat ik hiermee niet voor de dag kan komen. Zonde! Ik vraag me af of het misschien te idealistisch is van merken om te denken dat ze met één kleur voor alle huidskleuren kunnen komen.

Het goedje smeert wel zeer lekker uit en heeft volgens mij ook een verzorgende werking. Als het je kleur is, denk ik dat de BB cream je wel blij kan maken.


Ginvera Greentea Nude Cover BB Cream
Prijs: €32,50 voor 40 ml
Waar: lumicara.com, www.greenteacosmetics.nl (bij deze laatste webshop is de BB cream goedkoper te krijgen! Bedankt Redlipstickkindofgirl, voor de tip)
De Ginvera BB Cream ruikt goddelijk, smeert fijn en zit in een prachtige verpakking. Het hele "één kleur voor alle huid tonen"-idee werkt echter niet en je moet dus een gok wagen of jouw huidskleur de correcte toon heeft. En of je die gok wil wagen voor €32,50, wat ik sowieso al een belachelijke prijs vind voor een BB cream, vraag ik me af.

10 opmerkingen:

  1. Je kan deze BB cream voor veel goedkoper krijgen op www.greenteacosmetics.nl bijvoorbeeld. Ik gebruik deze ook al een flinke tijd en ik ben ook vrij wit, maar bij mij past hij perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goeie tip! Ik zal het erbij zetten, dank je :)

      Verwijderen
  2. Hij klinkt fijn maar ben toch bang dat hij te donker voor mij zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed, maar mijn liefde voor BB creams is wel over.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zonde van de donkere kleur. Ben toch altijd wel benieuwd naar bb creams.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ga 'm binnekort ook reviewen! Ben benieuwd wat het op mijn huid doet.

    liefs,

    Maria (beautybandit)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt goed, jammer dat 'ie te donker is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt wel erg fijn maar is echt te duur, ik ga toch echt niet meer als 5 á 10 euro voor een BB cream betalen.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb deze ook, maar ben er niet tevreden over..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat het je kleur niet is, ik vind een goede kleur altijd erg belangrijk!

    BeantwoordenVerwijderen