maandag 25 februari 2013

Catrice LE "Neo Geisha"

Toen ik de foto's van de Neo Geisha collectie van Catrice zag, was ik ontzettend enthousiast. Eenmaal in de winkel werd ik wat realistischer: de meeste producten zou ik niet snel in een alledaagse look gebruiken. Ik heb toch twee producten aangeschaft en die laat ik jullie vandaag zien.




Ik heb zowel de lipliner als de Kohl Kajal aangeschaft. Ik vind de verpakkingen zeer mooi: heel strak en niet te veel poespas. 




De lipliner is klein en stevig. Hierdoor neemt hij niet teveel ruimte in en ligt hij makkelijk in de hand. Toch had het kwastje van mij net iets groter gemogen: ik bewaar mijn dagelijkse kwasten in een glas en deze verdwijnt nu compleet. De haartjes zijn stevig waardoor je gedetailleerd te werk kan gaan, wat vooral bij de randjes van je lippen handig is. -€2,99




Een zwart oogpotlood gebruik ik dagelijks en is dus nooit weg. De pigmentatie is goed en het lijntje blijft lang zitten. Hoewel ik het altijd mooi vind als er een lange punt aan het oogpotlood zit, snap ik het concept niet helemaal. Het is -zoals de verpakking ook zegt- een hair stick, die je dus kan gebruiken om een rechte scheiding in je haar te maken. Heel handig, maar wat heeft dat met een oogpotlood te maken? Verder is het dan wel mooi, maar hierdoor past hij niet meer in mijn kleine toilettasje. Overbodige onhandigheid dus. €1,99

Catrice LE "Neo Geisha"
Neo Geisha is een mooie collectie met prachtige verpakkingen. Er zitten alleen veel producten in die je niet snel voor je dagelijkse look zal pakken. 

11 opmerkingen:

  1. Ik vind het een mooie collectie, heb hem net nog zien staan in Kruidvat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er helemaal niets van gekocht, ik had er ook meer vam verwacht x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nog met de lip & cheekstain in mijn handen gestaan, maar vond de kleuren toch wat te fel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het groene nagellakje uit deze LE erg mooi.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit! Ik heb zelf enkel de patch eye liners gekocht ik ben hierna erg benieuwd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt goed allemaal! Jammer dat het potlood te lang is, vond het ook al een beetje vreemd haha.

    BeantwoordenVerwijderen