woensdag 30 januari 2013

Shoplog Bubba With Glasses

Een tijdje terug deed ik een bestelling bij de online webshop Bubba With Glasses. Dit was al de tweede keer dat ik er wat sieraden besteld had en ik ben inmiddels fan. Momenteel is alles in de webshop te koop voor €1,50, want er is een leegverkoop gaande. Bubba gaat als het ware verhuizen naar een nieuwe webshop: House of Lou. Ik ben benieuwd! Maar laten we eerst maar eens kijken wat ik gekocht heb...





Alle producten worden bezorgd in leuke, kleine zakjes verpakt in bubble wrap. Geen zorgen dat het niet heel aankomt dus!


Ten eerste heb ik deze heerlijke panterprint sjaal gekocht. Ik ben gek op sjaals. In de winter houden ze je warm, voegen ze iets toe aan je outfit en door er parfum in te spuiten heb je de hele dag door een instant happy feeling wanneer je eraan ruikt. Panterprint is just my thing, dus deze kan niet ontbreken in mijn collectie.


Ik heb al een paar oorbellen met lange, zwarte veren maar toch wilde ik deze hebben. Ik krijg altijd zoveel complimentjes als ik veren draag en ze behoren echt tot mijn favorieten. Dus waarom niet een paar extra? Deze zijn iets kleiner en hebben wat gouden details er doorheen.



Deze vleermuis deed me zo aan Batman denken, dat ik hem wel moest kopen. Het is een ring voor twee vingers en dus een stuk groter. Zo stoer!




Ten slotte een bronzen, piramide armbandje, die ik mooi kan combineren met andere armbanden voor een ware arm party. Ook redelijk stoer maar goed gematcht zeer mooi.

Skull bracelet - Bubba
Feather bracelet - Six

Bubba with Glasses is een goedkope webshop, die snel verzendt en goed verpakt. Bovendien staan er onwijs veel leuke sieraden op. Laten we hopen dat House of Lou net zo tof wordt, of misschien wel beter! Ik raad je zeker even aan een kijkje te nemen.


Liefs DQ

8 opmerkingen:

  1. Ik heb pas ook wat sieraden besteld bij deze webshop. Erg leuk en goedkoop! Ik twijfelde over die armband met piramiden.. Heb hem uiteindelijk niet gekocht omdat ik nogal dunne polsen heb en die waarschijnlijk te groot is voor me. Maar ziet er toch wel heel leuk uit zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat gaaf en vooral dat alles nu €1,50 is. Helaas heb ik een no buy! :(

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, wat een gave spulletjes, vooral die ring is erg leuk!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gave sieraden, ik ga gelijk nu even kijken!

    Ik volg je ook op bloglovin:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke sieraden en ik ga zeker even een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er goed uit, even een kijkje nemen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen