donderdag 17 januari 2013

Shoplog 01-13

In mijn On Its Way blog liet ik al zien wat ik bij de H&M besteld had in de sale. Inmiddels is alles binnen -en nog meer- en wil ik laten zien wat ik heb. Ik ben er ontzettend blij mee en de H&M site is inmiddels ook gepromoveerd tot mijn Bladwijzerbalk -wat misschien niet al te best is voor mijn toch al dunne studentenportemonneetje.

Voor de prijzen van alle artikelen verwijs ik je door naar mijn On Its Way blog!





Ik had nog nooit eerder online kleding besteld, dus imagine my surprise toen ik de tas openmaakte en al deze pakketjes kleding eruit kwamen. Inventief!


Met dit beige colbertje ben ik waarschijnlijk het meest blij. Die zit lekker, staat mooi, heeft een fijn kleurtje wat overal bij past en was maar €10. TOP! Het zwartje rokje is leuk om over een shirtje/bloesje heen toe doen, als hoge taille rok. Geeft het gelijk een beetje een classy effect.


Och och, zwarte rokjes, zwarte rokjes, zwarte rokjes. Ik heb er al vier en ik dacht dat ik er nog wel drie nodig had. Toch ben ik blij met mijn keuze, want vooral het strakke zwarte rokje met de rits draag ik onwijs vaak. Zit fijn en staat me -al zeg ik het zelf- goed. Het andere rokje met de glitters is me een beetje tegen gevallen. De glitters zijn niet -zoals ik had verwacht- steentjes maar eerder een soort stickertjes. Bovendien zit die niet zo strak rond mijn benen als ik had gehoopt. Vond het rokje te leuk om terug te doen, maar heb hem ook nog niet gedragen...


Wat zit deze trui god-de-lijk. Echt waar, ik ben verliefd. Leuk met een sjaal, maar ook leuk zonder een sjaal. Leuk met een lange ketting, maar ook zonder. Ik vind het echt een heerlijke trui en ik denk dat ik in de toekomst zeker vaker van dit soort kledingstukken ga kopen. En dat voor maar €10.



Dan de twee pronkstukken van mijn bestelling, die ik tevens een dag later heb toegevoegd en die níet in de sale waren. Ten eerste deze prachtige clutch. Dit was mijn duurste aankoop -€25- maar ik ben er zó blij mee. Ik heb hem nog niet gebruikt, maar hij staat inmiddels ter decoratie op mijn boekenplank.


Liefde voor deze jurk! Hoe prachtig is die? Hij hangt al anderhalve week aan mijn kast, gewoon, zodat ik er naar kan kijken. Ik denk dat het meer een jurk voor de zomer is, met blote benen en mooie espadrilles, maar ik zou hem zo graag al aan doen. Vind het wel spannend, de achterkant komt echt tot de grond. Maar aangezien ik maxi-jurken/rokken ook al niet aan durf, is dit een mooie tussenweg. De achterkant heeft een rits en de zijkant is doorzichtig.


Ten slotte ben ik voor de vakantie nog een keer met mijn zus Utrecht in gegaan om te shoppen. Zij wilde een kerstoutfit hebben, ik ga gewoon graag de stad in. Ik had echter net mijn grote bestelling uit de deur gedaan, dus wilde eigenlijk niets kopen. Heb toch deze leuke -maar onhandige- portemonnee bij Six gekocht, een heerlijke douchegel van Lush en een ontzettend zachte poederkwast bij de Hema.


Liefs DQ

6 opmerkingen:

  1. wauw, die zwarte jurk is echt prachtig, en hij staat je echt heel mooi <3
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die jurk is echt een pracht! Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige jurk! En dat tasje! Leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kleding! Die jurk staat je heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen