donderdag 10 januari 2013

Rihanna - Unapologetic

Het nieuwe album van Rihanna is alweer een tijdje uit en ik heb de replay knop inmiddels al ontzettend vaak ingedrukt. Unapologetic is het derde album van Rihanna wat ik heb aangeschaft (na Loud en Talk That Talk) en ik vind hem onwijs gaaf. Het is heel anders dan wat we van haar gewend zijn; er zitten ballads tussen, wat dance en house toppers en er wordt hier en daar zelfs dubstep in verwerkt. Ook zijn enkele nummers erg persoonlijk. Zo heeft ze een nummer met Chris Brown gemaakt -en die hebben nogal een geschiedenis- onder de naam Nobody's Business. Hoe dan ook, I sure love it, en hieronder mijn favorieten.




Phresh Out The Runway

Op de achterkant van het album staat:
"Fresh Off The Runway"
De titel wanneer je hem naar je computer exporteert: 
"Presh Out The Runway"

Jump

What Now

Nobody's Business

No Love Allowed

Stay



2 opmerkingen:

  1. Ik heb nog super veel van deze nummers niet gehoord, maar altijd leuk om nieuwe tips te krijgen die je anders nooit zou horen/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook nog niet zoveel nummers gehoord, maar ik ga ze zeker luisteren!

    BeantwoordenVerwijderen