maandag 14 januari 2013

OPI - Kiss Me on My Tulips




De OPI Holland collectie is inmiddels al weer bijna een jaar oud, maar het blijft mijn favoriete LE van OPI (en niet alleen omdat die geïnspireerd is op ons prachtige landje). Kiss Me on My Tulips staat in mijn top 5 van all time favourite nagellakken en hoewel het echt een lente/zomer kleurtje is, heb ik deze zelfs in de winter op.


Dit knalroze lakje valt ontzettend op en maakt veel outfits een stuk vrolijker. Bovendien lakt de nagellak erg fijn; geen bubbeltjes en na één laagje al dekkend. Het enige nadeel aan OPI blijft de prijs, ongeveer €12,- voor een nagellak is niet niets.























De OPI Holland collectie ligt niet meer in de winkels, maar op Ebay is dit lakje zo te krijgen.

OPI is voor ongeveer €12,- te koop bij de Sephora (een OPI lakje kost €14,25; bij de Sephora geldt echter een standaard korting van 15%, waardoor het lakje nog maar €12,10 is). 


Liefs DQ

10 opmerkingen: