vrijdag 25 januari 2013

OPI - Blue Shatter




De zoveelste Shatter nagellak... Het is dat ik deze in mijn December Glossybox ontving, want zelf zou ik er nooit voor zijn gegaan. Naar mijn mening was de Shatter alleen leuk toen die net nieuw was. Nu is het voor mij vergane glorie en ik snap dan ook niet waarom zoveel nagellakmerken nog met crackle-nagellak blijven komen (en ook in zoveel verschillende kleuren).

Ik wilde dit OPI kleurtje echter niet gelijk wegstoppen achter in mijn stash, dus in ieder geval even uitproberen. Misschien zou die me nog wel verbazen...


... en dat deed die. Nee, ik zal deze nagellak niet onwijs veel op mijn nagels hebben, gewoon omdat ik toch echt over de hele crackle-hype heen ben. Maar het is wel gaaf toch? Zeker in combinatie met de felle roze kleur eronder -OPI, Kiss Me on My Tullips. Ik heb hier overigens geen topcoat erover heen gedaan, omdat ik juist dat matte van de Shatter wel mooi vind, maar je kan er dus nog een glanzend laagje aan toevoegen. Ik ben positief verrast! Ik kreeg er overigens ook gelijk complimenten over.

 Klik hier voor foto's van de roze lak, Kiss Me on My Tulips, van OPI.

Deze opvallende combinatie levert een mooi setje nagels op. Misschien voor sommige mensen té opvallend, maar ik vind het voor de verandering wel leuk. Ik ben in ieder geval positief verrast door de blauwe Shatter.

OPI is voor ongeveer €12,- te koop bij de Sephora (een OPI lakje kost €14,25; bij de Sephora geldt echter een standaard korting van 15%, waardoor het lakje nog maar €12,10 is).


Liefs DQ

9 opmerkingen:

  1. Oh wauw, die kleuren zijn echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige combinatie en wat een mooie kleur blauw

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kreeg de witte van de glossybox, maar ik vond 'm niet zo mooi 'cracken'. Deze blauwe overigens ook niet, maar de kleurcombinatie is inderdaad gaaf!

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een hele mooie kleur!
    p.s. ik volg je, volg je me terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is inderdaad een mooie opvallende combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben zelf ook over de cracklehype heen, maar vind het nog steeds mooi.

    BeantwoordenVerwijderen