maandag 7 januari 2013

Lush Snow Fairy & Twilight

Over het algemeen koop ik niet vaak producten bij Lush. Ik vind het niet alleen een duur merk, er zit ook geen winkel dicht bij me in de buurt. Toch maak ik voor de kerst douche gels -en de scrub- graag een uitzondering. Zowel Twilight als Snow Fairy ruiken absolutely devine!



Vorig jaar heb ik mijn Snow Fairy douchegel aangeschaft (vandaar de oude verpakking; inmiddels heeft het zwarte label een make-over gekregen met een vrolijk roze kleurtje). Ik was gelijk verkocht. Een onwijs zoete, snoepgeur komt er uit dit flesje. De douchegel is roze met mooie glitters. Ik vond deze shower gel zelfs zo lekker, dat ik hem altijd bewaarde. Alleen voor speciale gelegenheden -bijvoorbeeld voordat ik ging stappen- haalde ik hem uit de kast. En zelfs dan gebruikte ik hem in combinatie met een loofah spons, zodat ik maar weinig product hoefde op te maken. Inmiddels weet ik dat ik daar een beetje ben in doorgeslagen, want één jaar later en een nieuwe kerst verder, en de fles is nog halfvol.

Snow Fairy is overigens niet aan iedereen besteed. Zowel mijn zus als mijn moeder, vinden hem véél te zoet. Ik kan dit flesje dus met een gerust hart in de douche zetten, ik ben toch de enige die hem zal gebruiken.


Dan mijn nieuwe liefde: Twilight. Ik was in eerste instantie totaal niet onder de indruk van deze shower gel, maar toen ik in de Lush stond omdat mijn zus hem wilde kopen, werd ik toch ook wel nieuwsgierig. Wat een heerlijke geur!


Twilight heeft een diepe, donkere paarse kleur met ontelbaar veel zilveren glittertjes. De shower gel ruikt ontzettend sterk en heeft een soort zware kruiden geur. Zoals het label al zegt, is dit een heerlijke shower gel voor in de douche voordat je gaat slapen. De geur maakt je loom en je hebt echt zin om lekker je bedje in te kruipen. Ik vind het dan ook erg passend dat ze Twilight enkel in de kerst verkopen, omdat het voor mij ook echt een winter/herfst geur is. In de zomer neig ik eerder naar een frissere geur.

Verder vind ik de flesjes ideaal. Ze zijn simpel, handig en toch leuk. De labels hebben leuke teksten die de douche gels op een originele manier beschrijven. Bovendien kun je kiezen tussen 250g en 100g: de grote fles kun je thuis in de douche zetten en de kleinere variant is makkelijk op vakantie of om de douche gel uit te proberen.

Lush Snow Fairy & Twilight
Prijs: 250 gram €16,95 & 100 gram €8,95
Waar: Lush
Twee heerlijke douchegels met sterke geuren; Snow Fairy is zoet en snoepachtig, Twilight is zwaar en meer voor het slapen gaan. De douche gels zelf hebben leuke kleurtjes met glitters en zitten in leuke, handige flesjes. Twee nadelen: redelijk prijzig en alleen met kerst te koop. Dit laatste geeft het ook wel weer een exclusief gevoel.


6 opmerkingen:

  1. Klinkt echt heerlijk! Lijken me erg fijne producten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oehh deze twee producten lijken me echt zoooo lekker en fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmm ik kan niet genoeg krijgen van snow fairy! Zo zo lekker! Ben benieuwd naar de geur van twilight, die heb ik nog nooit geroken;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie het alweer, ik moet nu echt eens langs de Lush gaan haha!

    BeantwoordenVerwijderen