zaterdag 19 januari 2013

Goodlife - Week 1

Je hebt het misschien al op verschillende blogs gelezen, maar sinds anderhalve week is er een nieuwe site waarop je foto's kan delen en liken. Hoewel mijn eerste gedachte -"zijn er niet al genoeg foto obsessie sites?"- niet heel positief was, ben ik toch wel een beetje verslaafd. Goodlife24 "viert de simpele goede dingen in het leven gebaseerd op één thema per dag". Er wordt elke dag een thema aangedragen waarbij je een foto kan posten. Bovendien kan je over elke foto nog een leuk effect gooien.

Ik vind het onwijs leuk, en voor zolang ik het leuk vind, ga ik mijn foto's elke week op mijn blog zetten met daarbij het thema. Ik raad jullie aan om goodlife24.com zeker even te gaan bekijken!



"Smells familiar"
Sex and the City - By Night
"Favoriete winter nagellak"
Essie - Beyond Cozy & OPI - Dutch 'Ya Just Love OPI?

"Daily make-up bag" 

 "Het staat gedrukt"
 Een Schitterend Gebrek door Arthur Japin

"Dat spreekt voor zich"
Catrice - Forbidden Apple, Pink Show, Elizabeth, Mrs. Brightside

"High heels"

"Dress for Less"
Beige colbertje in de Sale
Liefs DQ

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk concept en wat een leuke foto's. Ga zeker even een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er inderdaad al over gehoord. Ik ga er zelf nog maar even niet aan beginnen, denk dat het een beetje te verslavend is voor mij;) haha. Maar leuke foto's heb je gemaakt! Die schoenen vind ik echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeeh! Die nagellakjes zijn moooi, en je schoenen ook! Ik ga even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, vooral die nagellakjes zijn erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om te zien! Die nagellakjes zijn praaachtig!

    BeantwoordenVerwijderen