zaterdag 26 januari 2013

Glossybox Januari '13

De laatste week van de maand is weer gearriveerd, dus dat betekent een Glossybox! Het is de eerste van 2013 and I gotta say, they are off to a great start! Net zoals vorig jaar kreeg ik deze maand een Valentijns editie. Een hot pink kleurtje doet het voor mij altijd goed. 

Voor meer informatie over Glossybox verwijs ik je naar mijn eerste artikel of de Glossybox site!







Hoe leuk: er zat een fortune cookie in de doos! Die heb ik gelijk genuttigd en dit was mijn persoonlijke beauty fortune...



Looks good, huh? De box zit weer vol met verrassende, leuke producten!



Ik heb nog nooit een een Christina Aguilera parfum gehad, laat staan geroken. Toch was ik wel nieuwsgierig; er zijn immers inmiddels al verschillende parfums van Christina uitgekomen en ze verkopen ook goed. Moet toch wel lekkere zijn dan? Ik kreeg de tester en bodylotion van Red Sin in mijn box dus ik kon mijn nieuwsgierigheid bevredigen. Heerlijk! Het parfum is zoet, vrouwelijk en sterk. Misschien niet iets waar ik zelf voor was gegaan, maar ik vind het lekker!


Van Toni & Guy heb ik een kleine shampoo voor beschadigd haar met een lekker geurtje. Handig voor onderweg. De Ahava -nog nooit van dit merk gehoord- dagcrème komt als geroepen. Mijn gezichtshuid is momenteel ontzettend droog door het koude weer, dus ik kan wel een dagcrème gebruiken. De fullsize van 50ml kost echter wel €33,95, dus het is niet iets om verslaafd aan te raken.


Ik ben altijd nieuwsgierig naar BB creams, dus hier ben ik blij mee: een Green Tea Nude Cover BB Cream van Ginvera. Het groene kleurtje van deze kleinere verpakking vind ik ontzettend mooi. Bovendien zou de BB cream zelf zich qua kleur aan je huidskleur aanpassen. Klinkt goed! Misschien dat ik hier binnenkort wel een review over ga schrijven...



Een duo van Lipstick & Lipgloss van Modelco. De lipstick is in de kleur Dusk en de lipgloss in de kleur Striptease. Prachtige verpakking met een handig spiegeltje. Bovendien handig dat je niet met verschillende producten in je tas hoeft te sjouwen, slechts één product is voldoende om je lippen mooi te houden. Alleen jammer van de prijs: €30,00 voor een lipstick en een lipgloss is niet niks.

Voor meer informatie over Glossybox verwijs ik je naar mijn eerste artikel of de Glossybox site!

9 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke inhoud weer. Red Sin ruikt zo heerlijk! Ik ben benieuwd naar de BB Cream.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben vooral benieuwd naar hoe de lipstick en de BB Cream is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie producten zitten erin, ik moet echt eens gaan sparen voor de glossybox!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne bruikbare producten deze maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie producten zitten er in deze maand, makes me want the glossybox hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk! Ik verwacht de beautybox binnen twee dagen ook te hebben, ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke inhoud ;)
    Ik kende het niet, ma lijkt me wel leuk om telkens zo'n pakketje aan te krijgen ;)

    Je hebt een leuke blog ;)
    wil je elkaar volgen op gfc?

    xoxo

    xcocolienx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wil echt die christina aguilera hebben xD

    BeantwoordenVerwijderen