woensdag 9 januari 2013

Essence LE "Snow Jam"

De nieuwe Limited Edition van Essence komt voor mij iets te laat, ik ben namelijk net terug van wintersport. Deze collectie is geheel gericht op het koude weer, zodat je er zelfs tijdens het skiën of snowboarden op je best uit ziet. Ik vind het toch een onwijs leuke collectie en heb zelf ook iets aangeschaft. Kijk mee naar mijn aanraders van de Snow Jam collectie van Essence.

Essence - Snow Jam




Ik heb enkel de 24h hand protection balm gekocht. Ik wilde toch iets van de collectie proberen en een handcrème is nooit verkeerd.

"This 24h hand protection balm is an intensive repair care for particularly rough and dry hands. The repair formula with shea buter and coconut oil provides moisture & care and protects your hands from dryness for up to 24 hours. Does not leave an oily residue."

De handcrème zit in een vrolijke, paarse tube, met daarop   bergen en snowflakes afgebeeld. Er zit 75 ml in de tube, wat het dus een handig maatje maakt voor in je tas. De balm ruikt zeer lekker; naar kokosnoot en shea butter. Verder trekt de handbalm snel in, waardoor je snel erna weer door kan met andere dingen zonder dat je vette afdrukken achterlaat. Het is -zoals de naam al beschrijft- inderdaad meer een balm dan een crème, wat ik wel fijn vind. Ik hou er niet van als mijn handcrème te vloeibaar is. Bovendien is dit een zeer intensieve handbalm, namelijk speciaal voor de koude weersomstandigheden. Altijd handig! En dat voor maar 2 euro! Misschien nog maar een tube aanschaffen, voordat de LE voorbij is...? €1,99.











Wat ik verder nog aanraad, maar zelf niet heb gekocht, zijn de lipbalms -ik heb zo al mijn favorieten- en de nailfiles -ontzettend schattig, maar ik gebruik altijd een glazen vijl-.



Essence LE "Snow Jam"
Snow Jam is een originele collectie van Essence, die goed aansluit bij het koude weer. De producten zijn schattig verpakt en niet duur. Ik raad vooral de handbalm aan, die heerlijk ruikt, snel intrekt en je handen lekker zacht maakt. 


Liefs DQ

3 opmerkingen:

  1. Oeh mooie nagellak. Ik wil de vijltjes hebben! zo schattig! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De handcreme ziet er leuk uit! Ben vandaag zelf naar het kruidvat gaan shoppen, maar vond in de snow jam collectie wel leuke dingen, maar niet iets dat ik echt wou kopen. Kijk uit naar de volgende limited edition. Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen