maandag 24 december 2012

Vakantie!

Hola,

Mijn tentamenweken zijn voorbij, ik heb zaterdag en zondag mijn laatste dagen gewerkt en nu is het tijd voor... VAKANTIE! Ik ben zó blij. Hier ben ik echt aan toe.

Vandaag ga ik met mijn vriend nog wat inkopen doen voor het kerstspel wat we bij hem thuis gaan spelen -ja ik weet dat het waarschijnlijk onwijs druk gaat worden, maar ik heb gewoon niet eerder tijd gehad- en daarna kan ik aanschuiven aan het uitgebreide maal bij hem thuis. Dinsdag is het kerst bij mij thuis. Overdag waarschijnlijk spelletjes spelen en 's avonds ouderwets gourmetten met het gehele gezin plus aanhang. De twee schoonzonen mogen echter niet blijven slapen, want tweede kerstdag vertrekken we met zijn vieren (ouders, zus en ik) zéér vroeg naar Oostenrijk. We gaan weer skiën! We zijn vier jaar niet meer geweest en nu begon het toch weer te kriebelen. Mijn oom en tante gaan ditmaal ook, maar die rijden apart van ons. Vind het echt tof dat ze mee gaan, volgens mij wordt het super gezellig. Bovendien is er ook weer een hele groep mensen die we al kennen van voorgaande jaren dat we altijd gingen. Het belooft awesome te worden. Lekker een weekje skiën, après-skiën, heerlijk eten, veel drinken en daar bovenop: New Years Eve in de sneeuw en tussen de bergen!

Ik ben er de komende week dus niet. Omdat ik echter afgelopen weken ook al zeer weinig heb geplaatst vanwege mijn tentamens, wilde ik  niet wéér een gehele week afwezig zijn. Ik heb dus enkele blogs vooruit geschreven en die zullen elke dag gewoon om elf uur online komen (oa een artikel over Beyond Cozy van Essie en de Goldenbox van Glossybox!). Ik hoop dat jullie allemaal een super kerst hebben en er met oud&nieuw een top feestje van maken.


Veel Liefs DQ

5 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk vooruitzicht zeg! Ik wens je een hele fijne kerst en veel plezier op vakantie!!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geniet ervan, en fijne feestdagen,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen