woensdag 19 december 2012

Taylor Swift - Red

Ik was eerst helemaal niet zo'n fan van Taylor Swift, maar haar nieuwe cd Red helpt me echt mijn tentamenweken door. Als ik even een pauze wil van mijn té dikke studieboeken (seriously, wie bedacht heeft dat vijf tentamens op universiteitsniveau in één week goed te doen zijn, moet echt even iets met zijn leven gaan doen) zet ik deze cd op. Even lekker vals meezingen en wild door de kamer springen, en ik kan er weer tegen aan. Ik laat jullie vandaag mijn favorieten horen (ga ze luisteren! echt!).




I Knew You Were Trouble
Nummer begint bij 2:02
  
22

Starlight

State of Grace

The Last Time
Met de zanger van Snow Patrol <3




"Oh my, what a marvelous tune..."

10 opmerkingen:

  1. Hoe gaat het met je tentamens? Bijna klaar toch? Ik ben niet zo'n taylor swift fan, maar heb net Trouble gehoord en die is tof! Ga de rest nu ook maar luisteren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik luister nooit naar haar muziek, maar vind haar kledingstijl echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken haar muziek niet zo goed, toch maar eens gaan luisteren..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben stiekem een minder grote fan van 'Red'. Ik ben al een jaartje of 6 een ontzettend grote Taylor fan en vind deze cd.. Helaas net iets teveel pop. Vooral van 'I Knew You Were Trouble' ben ik absoluut geen fan. Dit is waarschijnlijk omdat ik fan ben geworden van de country Taylor, ze wordt nu iets commerciëler en dat vind ik jammer. Ik vind 'Red' en 'State of Grace' wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je fan was van de Taylor vóór dit album, kan ik me dat heel goed voorstellen ja. Ik ben eigenlijk pas fan dóór dit album :)

      Verwijderen
  5. I knew you were trouble is zoooo vet!
    En die muziek video is zoooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen