donderdag 13 december 2012

Stressy Situations

Hola,

Ik moet mijn ei weer even kwijt. Dus ik ga op de old fashioned way een échte persoonlijke blog schrijven, like I used to do all the time.

Ik heb het momenteel ontzettend druk. Ik heb deze week twee tentamens en volgende week vijf. Ja, vijf ja. Dus elke dag één. Wat een grap. Bovendien ben ik er vandaag achter gekomen dat de herkansingen van vier van deze vakken op dezelfde dag vallen. En om het dan nóg een beetje leuker te maken: twee vakken zijn zelfs op hetzelfde tijdstip. Wat betekent dat ik sowieso één van die twee vakken gelijk moet halen, want anders moet ik tijdens de herkansingen gaan kiezen welke ik ga doen. En dan heb ik de andere dus sowieso niet gehaald en mag ik daarvan volgend jaar weer opnieuw de colleges volgen, opdrachten maken en Engelse studieboeken doorspitten. Dikke pret! Er is namens een aantal studenten overigens al een mail gestuurd naar de studieadviseur van onze faculteit, dus laten we hopen dat er iets verandert!

Maar ik heb het dus vrij druk. Vandaar dat ik wat minder blogs plaats deze weken of blogs van mindere kwaliteit. Misschien dat ik dit weekend nog zin heb om even lekker te schrijven. Just so you know! Daarnaast ben ik de laatste tijd nogal aan het spelen met de vormgeving van mijn blog. Ik weet nog steeds niet hoe ik het echt wil hebben. Don't mind all the different covers, background changes and picture adds. 

On a positive note, mijn H&M bestelling is vandaag binnen gekomen! Morgen zal ik wat fotootjes maken en dan hopelijk volgende week een shoplogje online.


Liefs DQ

4 opmerkingen:

  1. Ik vind je layout nu erg mooi! Erg strak. Wel vervelendd at je het zo druk hebt :( Succes met je tentamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hm, vervelend dat je het zo druk hebt.. Heel veel succes met je tentamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee! Heel veel succes met je tentamens, om je ietsje gerust te stellen: Ik zit ook volop in het schoolwerk. Veel te druk!

    Liefs,

    M.A.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Many thanks with your amazing webpage. I certainly really like it and will likely be back to take a look at even more information.
    Web Designing

    BeantwoordenVerwijderen