dinsdag 4 december 2012

Shoplog 11-12

Het is alweer een tijdje geleden sinds ik een shoplog heb gedaan. Sinds ik weer met mijn blog bezig ben, heb ik verschillende leuke beauty (en enkele non-beauty) artikelen gekocht. Die laat ik vandaag zien. Ik had er helaas geen rekening mee gehouden dat ik deze artikelen nog in een blog zou verwerken, dus weet geen prijzen meer. My apologies!



  • Skulls armbandje - Bubba with Glasses
  • Gouden armband & Azteekse armband - Six
  • Azteekse adelaar oorbellen - Six 
Deze sieraden heb je al kunnen zien in mijn Fall Favourites en Favourite Jewelry van afgelopen maand. Ik draag ze onwijs veel en ben echt blij dat ik ze gekocht heb. Vooral het armbandje van Bubba vind ik super. Sinds ik hem binnen heb, kijk ik om de paar dagen op de site of ze er toevallig nieuwe sieraden op hebben staan die ik nog niet ken. Goedkoop, makkelijk en super leuk!

Ik volg de blog van BySjanty inmiddels al een tijdje, en onlangs zette ze weer een BlogSale online -die loopt overigens nog steeds, dus sla je slag- en er stonden toch wel wat erg leuke producten tussen. En onwijs goedkoop. Voor deze producten was ik samen €8,50 kwijt. Ook kreeg ik ze een paar dagen na bestelling al binnen en helemaal netjes verpakt. Ben er zo blij mee! Ben nu ook wel nieuwsgierig geworden naar de online webwinkel van BySjanty, The Make Up Spot.

  • Cosmetic files - Action
  • Overige producten - Kruidvat
Hoewel ik eigenlijk had besloten dat ik voldoende nagellak had, toch weer verschillende nagellakjes gekocht deze maand. Onder andere Catrice Goldfinger en Lost in Mud. Van die laatste komt deze week een artikel online. Daarnaast vind ik altijd leuk om foundations te proberen (I'm still looking for that special one) en de Max Factor Smooth Effect foundation was in de aanbieding, dus ik kon het niet laten om die te laten staan. Tevens mijn lievelingslipgloss opnieuw gekocht, Catrice Naturally Pink!

  • Maskertjes & Bloemetjeshaarband - H&M
Hoe leuk zijn deze maskertjes? De zwarte heeft overigens een kanten laagje. Rechts ligt een zwarte bloemenkrans die je op je hoofd kan leggen, als een soort bandje. Altijd handig om dit soort dingen in huis te hebben; misschien wat voor carnaval? 

  • Ring - DA
  • Nail Caviar - Ebay 
Ik hou van de Sims! Ik loop een beetje achter qua uitbreidingspakketten kopen, maar des te leuker als ik iets nieuws binnen krijg. Ik heb al een hele tijd terug nagelkaviaar gekocht op Ebay (klik), alleen nog niet geprobeerd. Nog zoeken naar een goede gelegenheid. Als er vraag naar is, wil ik er ook wel iets over op mijn blog plaatsen.

 
Ik ben de laatste tijd ook wat meer geïnteresseerd in non-fictie boeken. Zo heb ik onlangs het boek Dat had je gedacht van Marc Slors gelezen (weliswaar voor mijn studie), over onder andere de vrije wil. Ik wil ook graag Wij zijn ons brein van Dick Swaab lezen. Een tijdje terug alweer heb ik in de studystore op de campus van mijn universiteit Een werkweek van 4 uur gekocht. Niet dat ik een 4-urige werkweek wil, maar ik hoop dat ik er wat van leer en misschien effectiever kan studeren. Toen ik in de winkel het boek doorbladerde, werk ik meteen gegrepen door een "uitdaging" die je moet volbrengen: een vorm van mediavasten. Lijkt me interessant. 

Dat was de shoplog alweer. Maar niet getreurd, deze week of volgende week, komt de Sinterklaaslog er weer aan!


Liefs DQ

6 opmerkingen:

  1. Die maskertjes zijn leuk! Ook voor gemaskerd bal ofzo ^^ Ik ben wel nieuwsgierig naar dat nagel kaviaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je nieuwe bloglook is weer mooi! Leuk dat je het op de maand aanpast. En omg dat Essie nagellakje en blush voor maar zo weinig!! Ik wil ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke shoplog, vooral de beautyproducten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De maskertjes vind ik zo leuk! Leuke aankoopjes.

    BeantwoordenVerwijderen