woensdag 5 december 2012

On its way!

O my, ik ben weer ergens aan begonnen...

Ik ben een fan van online shoppen. Via Ebay koop ik vaak sieraden, nagellak en telefoonhoesjes. Op bol.com koop ik over het algemeen mijn cd's, computerspelletjes en van tijd tot tijd mijn dvd's. Soms bestel ik op andere sites ook nog wat leuks voor mezelf: bubbawithglasses voor sieraden, enchantra voor beauty artikelen, etc. Maar nooit heb ik kleding online besteld. Het is toch een risico: je weet niet hoe iets gaat staan, of hoe de kleur in het echt is, of het product je überhaupt wel past. Nou kreeg ik afgelopen week een mailtje van de H&M... Sale. Oh, it's that magic word! Hmm, waarom kon ik niet even kijken wat er allemaal in de sale was? Damage done... Maandag heb ik wat dingen in de sale besteld en dinsdag had ik ineens de neiging om bij de normale artikelen te kijken -I know, I know- en heb ik weer twee producten in mijn virtuele mandje gegooid. But in my defence, als het niets is, kan ik het zo terugbrengen!


Ik ben ook gewoon zó enthousiast over mijn aankopen, dat ik ze nu al wil delen. Ze zijn nog niet binnen of ik hang de vlag al uit. Dus fingers crossed dat het straks ook daadwerkelijk leuk is.

Ten eerste de aankopen van maandag. Deze waren allemaal in de sale (al het bespaarde geld kan in het 'overpotje' voor de aankopen van dinsdag).

Rok - €24,95 €15,-

Ik ben gek op de korte, strakke rokjes. Heb er al vrij veel en draag ze onwijs vaak. Passen bijna overal bij en kunnen casual maar ook classy gedragen worden. Deze heeft allemaal kraaltjes waardoor het rokje glanzend wordt. Lijkt me ook erg leuk voor feestjes!











Rok - €9,95 €5,-

Nog zo'n rokje maar dan met een rits! Vond die trend altijd al wel leuk, het geeft net dat extraas, en voor vijf eurie kon ik het gewoon niet laten.













Rok - €24,95 €15,-

Ik zie een patroon ontstaan... I think I got a little carried away met die zwarte rokjes. Maar dit is de laatste, I promise. Deze vond ik vooral heel leuk zoals hij afgebeeld stond op de modellen. Staat goed als taille rok over een shirtje heen. En doordat hij zo wijd is, is het ook nog best comfortabel -denk ik- en hoef je je geen zorgen te maken of je kont eronder uit floept -denk ik-. Niet dat mijn kont zo groot is, maar het gaat om het idee.







Wollen trui - €19,95 €10,-

Hier ben ik nog niet zo zeker van, omdat de trui wel een erg hoge hals heeft. Dus even kijken hoe 'ie staat. Maar de kleur vind ik leuk en ik hoop dat 'ie lekker comfortabel en warm is. En weer zo goedkoop!












Blazer - €34,95 €10,-

Dit is het enige product waarvan ik weet dat het gaat passen en goed zit. Ik heb dit jasje namelijk al in het donkergroen. Toen was 'ie afgeprijsd naar €20, en deze beige variant is zelfs afgeprijsd naar €10. Tien euro voor een mooie blazer! JA! Ik zie net dat deze kleur nu is uitverkocht, maar hij is er nog wel in het roze en donkerpaars.









Tanktop - €9,95 €5,-

Als deze top niet goed staat, gebruik ik hem als pyjama of voor het sporten (sport ik ooit?). Want hoe ontzettend cute is deze print? Ik ben gek op katten én op panterprint: dit is een win-win combinatie. En dan dat schattige hartje als neusje. Liefde.












Dat waren de kledingstukken uit de sale. Laten we even eerlijk zijn, dat zijn gewoon heerlijke prijzen. Het is natuurlijk nog even afwachten hoe alles gaat staan, maar ik denk dat ik een zeer goede deal heb gemaakt. Als het goed is krijg ik deze lading volgende week binnen. Dan nu de twee producten die ik buiten de sale, de dag erna heb gekocht.

Jurk 14,95

Over deze beauty heb ik ook nog twijfels. Ik vind maxi jurken en rokken onwijs gaaf, maar ik durf het niet zo aan. Zo'n jurkje als dit, met een lange achterkant, lijkt mij de oplossing. Het is net niet zo heftig als een maxi jurk. Toen ik hem zag, was ik gelijk verliefd. Omdat ik toen nog in de veronderstelling was dat ik niet nóg een bestelling zou plaatsen, verliet ik de site. Ik bleef er echter maar in mijn hoofd zitten -evenals het volgende product- en besloot het toch maar te proberen. Overigens komt deze jurk begin januari pas, want hij is nu niet op voorraad. Bummer.





Clutch - €24,95

Mijn duurste aankoop... Een klein tasje, waar waarschijnlijk zo goed als niets in kan, en die ik misschien wel helemaal niet vaak ga dragen. Maar wát een prachtige clutch! Deze moest ik gewoon hebben. Ik ben gek op clutches. Ik heb er maar één en die is bij lange na niet zo leuk als deze. I - must - have - it. 












Dit waren mijn online aankopen. Ik zal een shoplogje plaatsen als ik het daadwerkelijk allemaal binnen heb. Ik ben voorlopig weer voldaan in mijn shopbehoefte. En dan heb ik nog niet eens de pret gehad van het binnenkrijgen van de spullen!


Liefs DQ

8 opmerkingen:

  1. Zo'n rokje met een rits vind ik erg leuk:D
    en ook die blazers, Lovely!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen! Ben benieuwd hoe alles zal staan:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige bestelling. Die rokjes zijn heel erg mooi! Dat jurkje heb ik ook besteld!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke aankopen! Vooral de jurk vindt ik echt super! Trek 'm maar lekker aan! Vooral geen spijt van krijgen.

    Liefs,

    Maria
    www.beautybandit.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zitten leuke items tussen zeg! Er zitten een paar spullen die ik nu ook wil bestellen door jou, maar ik mag niet meer van mijzelf haha. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. grote en mooie delen, ben ik eigenlijk een bezoek op eerste keer naar dit blog andi vinden het erg behulpzaam en informatief, hopen dat u het houden en zal blijven doorgaan met ons te delen
    http://www.mobile-phone.pk/

    BeantwoordenVerwijderen