woensdag 26 december 2012

Goldenbox '12

Toen ik een bericht kreeg over de Goldenbox, was ik gelijk enthousiast. Een luxe editie van de Glossybox? Uuh, ja! Het pareltje zou echter wel €30,- kosten. Oei, dat is wel veel. Toen ik echter besloot dat ik hem sowieso wilde aanschaffen als cadeautje voor mijn zus, kon ik hem mezelf niet meer ontzeggen. Dus, gewoon omdat het kon, gelijk maar even twee boxen besteld. En wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb.






Hierboven de mooie combinatie van de zilveren Kerst Glossybox en de glanzende Goldenbox.




De Goldenbox was goed gevuld met onwijs leuke producten. Zie ik daar een NYX Palette?!




Het extraatje in deze box waren de Glossybox nep wimpers. Zoals je ziet, zeer intense heftige wimpers. Ik heb persoonlijk nog nooit nep wimpers gebruikt, maar als ik ze toch heb, kan ik het net zo goed een keer proberen. Daarnaast een BM Beauty mascara. Mascara gebruik ik elke dag, dus eentje extra kan nooit kwaad.


Dit is een Cheek & Lip tint van Model Co, in de kleur Rosy Red. Hier ben ik echt blij mee. Vond het altijd al leuke producten maar nooit echt het risico genomen om eentje aan te schaffen. Het geeft een mooie kleur af en blijft lang zitten. Handig om zo in je tas te gooien, hij is toch multifunctioneel!


Een High Gloss lipgloss van Kryolan in een mooie dieprode kleur. Leuk voor de feestdagen!


Dan een zilveren lakje van Nails Inc London. Lakt erg fijn en ziet er prachtig uit op je nagels. Kan leuk in combinatie met een ander kleurtje of on its own voor een avondje stappen.


Nog een extraatje, een Glossybox gouden toilettasje. Laat ik nou gek zijn op dit soort dingetjes. Ik heb een hekel aan chaos in mijn tas -of waar dan ook- dus ik bewaar veel dingen apart in vakjes of make-up tasjes. Altijd leuk als er weer een beetje variatie in komt!


En dan het pronkstuk. Een NYX Matte Smokey palette, One Night in Morocco. Dit palette is echt prachtig. Normaal had ik deze nooit aangeschaft, dus vind het echt super dat 'ie in de Goldenbox zit. It's so pretty!




De Goldenbox was voor €30,- te bestellen bij Glossybox. In alle boxen zaten dezelfde producten, alleen soms in andere kleuren. Ben je ook nieuwsgierig geworden? Je kan elke maand een normale Glossybox bestellen voor €15, vol met leuke producten. Lees mijn eerste artikel voor meer info.


Liefs DQ

5 opmerkingen:

  1. Ziet er heel mooi uit! 30 euro per maand vind ik ook wel veel, maar wel mooi om een keer cadeau te doen x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is geen 30 euro per maand hoor! Alleen deze Goldenbox was 30 euro. De normale box is (zoals ook in het artikel staat) 15 euro, dus dat is te doen.

      Verwijderen
  2. Wat een mooi boxie! Ik zat er ook nog even aan te denken, maar ik vond de kerstmaanden al duur genoeg geweest voor mij ;). Mooie inhoud!

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie box, ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen