vrijdag 14 december 2012

Glossybox December '12

Zo krijg je de ene periode alleen maar "normale" Glossyboxen, de andere periode heb je ineens twee speciale edities achter elkaar. Net toen ik begon te denken dat het alweer een hele tijd geleden was dat er een speciale editie was geweest, kreeg ik vorige maand de Anniversary box binnen. En ook deze maand was het weer prijs: de December Glossybox! Lees: een mooie, zilverkleurige doos met feestelijke verpakking. Vorig jaar was de Kerstbox rood met groen, dit jaar is die wat luxer en strakker. Ik vind het leuk!


Nóg leuker: toen ik thuis kwam,stond er niet één box op me te wachten, maar drie! De Decemberbox -die ik je nu ga laten zien- en twee Goldenboxen! Eén van die Goldenboxen is weliswaar een verrassingscadeau voor mijn zus, maar dat doet niet af aan het plezier dat ik had toen ik die drie dozen zag staan.


Kleine opmerking: Ik heb de foto's in de avond gemaakt, dus de belichting is iets minder. Ik wilde dit artikel het liefst zo snel mogelijk online hebben en de komende dagen moet ik werken of studeren, dus heb ik geen tijd om overdag foto's te maken. Bear with me please :)



En dan nog iets gaafs: er zat een "Glossy Mag." bij! Glossybox had online al een magazine, maar deze maand zat deze er ook in fysieke vorm bij. Ontzettend leuk!






Ik kan niet uitleggen hoe enthousiast ik over deze box ben! I LOVE IT! Er zit maar één kleine tegenvaller in... Hoewel je misschien -net als ik- al bijna moet gillen over het feit dat er een OPI lakje in zit, is dit een Shatter. Wait, what? That ship has sailed ages ago! Geen idee wat 'ie in mijn Glossybox doet, maar so be it. Het kan niet allemaal perfect zijn.


Als eerste presenteer ik u... de OPI Blue Shatter! Er staat bij de beschrijving ook echt: "de Shatter Coat geeft elke droge lak een trendy mat craquelé effect." Trendy guys? Really? Maar ik ga hier verder niet over klagen, want wie weet staat hij wel prachtig en is het straks de nieuwe liefde van mijn leven. Moving on, het tweede product is de Wonder Eye Cream van Balance Me. Een tijdje terug zat er ook een oogcrème in de box en ik moet eerlijk zijn, die beviel me wel. Dus ik vind dit zeker een leuke toevoeging!


Dit is inmiddels het derde product van Anatomicals wat in de Glossyboxen is verschenen. Ik kende het ervoor nog niet, maar ik ben er nu eigenlijk wel een beetje gek op geworden. Sowieso de hilarische namen -the showering inferno hot and fiery B-Movie body cleanser- en de leuke toevoegingen op de achterkant. "The critics are all raving about the showering inferno. The L.A. Times describe it as a 'towering triumph - the sort of shower gel they just don't make anymore'. Variety call it 'a 165 minute foaming extravaganza of thrilling proporions, that will leave you tingling all over'. While on www.rottenflannels.com, it gets 100% approval rating. Expect it to clean up the (bathing) Oscars 2013.". Deze showergel ruikt ontzettend sterk. Ik kan het zelf moeilijk plaatsen, maar het zou een mix van aloë vera, hazelnoot en pepermunt olie moeten zijn. Het maakt me niet uit, ik vind het lekker!

Ik hou van die producten speciaal gemaakt voor Glossybox! Zo uniek. Ditmaal zit er een Glossybox by Kryolan blush in. Ik heb de kleur -ik weet niet of er überhaupt verschillende kleuren zijn- is  Glossy Rosewood. Het is een klein doosje, maar ik heb eigenlijk nog nooit een blush volledig opgemaakt, dus dat maakt niets uit. Ten slotte zat er een Swarovski parfum in de doos. Het is de geur Aura en deze zit in een prachtig maar klein flesje van 30 ml, met een mooie Swarovski kristal. Handig voor in je tas.


Dan zaten er nog twee extraatjes bij. De geur Chrome van Azzaro en de Elixir Ultime van Kérastase. Dit laatste product zou je haar zacht, soepel, luchtig en glanzend moeten maken.

Voor meer informatie over Glossybox verwijs ik je naar mijn eerste artikel of de Glossybox site!


Liefs DQ

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke Glossybox zeg!! Allemaal dingen die je goed kan gebruiken (op de nagellak eventueel dan na;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heei leuk!ben benieuwd naar die blauwe nagel lak!
    xo



    christian



    GIVEAWAY on my blog



    www.mydutchfashionstyle.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk inhoud! Vooral de nagellak en blush spreken mij aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb nog nooit een glossy box uitgeprobeerd!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker een keer proberen! Ontzettend leuk. En je kan het ook slechts voor een maandje doen.

      Verwijderen
  5. Heb zelf de box een tijdje terug opgezegd omdat ik 'm niet zo leuk vond, maar dit is wel een heel leuk pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze glossybox is echt leuk. Ik ga wel een beetje twijfelen of ik de glossybox zal nemen.

    BeantwoordenVerwijderen