dinsdag 25 december 2012

Essie - Beyond Cozy



Nog geen jaar geleden had ik geen één Essie nagellak in mijn bezit en was ik ook niet van plan daar verandering in te brengen. De flesjes zagen er naar mijn mening maar goedkoop uit voor zo'n duur merk en bovendien was de opening voor overpriced nailpolish al ingenomen door OPI. Totdat er één in mijn Glossybox zat... Enkele nagellakjes verder ben ik fan.

Essie heeft een prachtige collectie voor de feestdagen uitgebracht, Leading Lady. Mij spraken vooral de kleuren met glitters aan, namelijk de bordeauxrode Leading Lady en de lak met ontelbaar veel gouden glitters, Beyond Cozy. Ik besloot deze laatste aan te schaffen en ik ben er inmiddels van overtuigd dat ik mijn kleur voor de feestdagen heb gevonden.


Beyond Cozy is een prachtige en feestelijke nagellak. Het is wel, zoals met de meeste glitters, een hel om van je nagels te krijgen. Gelukkig is er dan altijd de Studio Nails Remover van Essence.

Beyond Cozy staat ook ontzettend goed bij felle kleuren. Later deze week komt nog een artikel online met foto's van Beyond Cozy leuk -en bovendien makkelijk- gecombineerd met Pink Friday van OPI.


Essie is voor ongeveer €10,- te koop bij oa de Etos, de DA en inmiddels zelfs op bol.com!


Liefs DQ

4 opmerkingen: